Mijn ideeën voor mijn blog voor het nieuwe jaar

Het einde is in zicht. Nog 4 nachtjes slapen en dan vieren wij oud en nieuw. De jaarwisseling! Dat betekend een nieuw jaar, nieuwe rondes en nieuwe kansen.

Zoals de titel al zegt, heb ik ook wellicht wat nieuwe ideeën voor mijn BLOG. Hieronder zal ik ze vermelden. Ik zou het leuk vinden als je op de ideeën reageert. Waardoor ik kan nadenk of ze haalbaar en zinvol zijn. Leggo;

– Vanaf dinsdag 6 januari zal ik mijn artikelen om 7.00 uur online zetten i.p.v. 11.uur!

– Wekelijks of 1 keer in de maand, 1 week uit mijn leven met jullie delen via foto’s (PHOTO DIARY idee).

– Met een speciale gelegenheid gaan VLOGGEN.

– Ook zat ik er aan te denken om GOODIEBAGS te maken, die jullie kunnen kopen. Uiteraard zullen jullie vooraf weten wat er dan in die GOODIEBAG verstopt zit.

DIT ZIJN EIGENLIJK MIJN IDEEEN VOOR AANKOMEND JAAR. WAT VINDEN JULLIE VAN DE IDEEEN? DOEN OF NIET DOEN? JULLIE KUNNEN DAAR GEWOON EERLIJK JULLIE MENING OVER GEVEN. DAN ZAL IK ER NOG EEN KEER NAAR KIJKEN.

Hebben jullie misschien nog leuke ideeën voor mij, laat mij dat vooral weten. Dat vind ik leuk. Jullie zijn ook ”mijn inspiratiebron”.

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “Mijn ideeën voor mijn blog voor het nieuwe jaar

Geef een reactie

