[review] LUSH -THE SWEETEST THING-

Dit ON-GE-LOOF-E-LIJK-E Lush cadeaupakket kreeg ik van mijn beste vriendin Cherelle. Ter ere van mijn verjaardag! Zij heeft een super pakketje voor mij uitgezocht. En ben er dan ook super blij mee! Nog nooit eerder heb ik Lush producten gebruikt. Dus was het voor mij extra leuk om uit te proberen. Ook om er vooral van te genieten!

Lush is een merk die alles zo puur Β mogelijk maakt. Ook staat er op op elk product door wie het product geproduceerd is, extra persoonlijk dus. Laten wij eens kijken wat voor lekker er in die box zit!

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

SWEETIE PIE


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze lichaams-jelly-wasgel is paars. En ruikt naar hoe hij eruit ziet. Hij ruikt naar bosvruchtjes en heeft een zachte geur. Dit komt mede door de cocos die erin zit. Deze kon ik er niet heel erg ik terug vinden.

De substantie spreekt voor zich, heel erg jelly. Voor het wassen van mijn lichaam, nam ik gewoon dat het jelly-blubber klont in mijn hand en ging er over mijn lichaam. Zodat alles ingezeept zou zijn. Mijn armen en boven lichaam ging prima. Alleen mijn benen waren lastig, daardoor sprong de jelly-blubber steeds uit mijn handen. Hij raakte gelukkig niet kapot, gleed en stuiterde alleen heel hard weg!Β De jelly is ook zo zacht in gebruik dat je het bijna niet voelde in je hand.

Deze jelly-blubber vond/vind ik erg lekker. De geur is niet heel sterk maar lekker zacht. Wat ik heel leuk vind is dat het een jelly is en niet een standaard zeep in een fles. Als je een bad zou hebben, is het denk ik makkelijker in gebruik. Omdat je dan in bad zit en en alles comfortabeler is. Of als je kinderen heb is dit een leuk was- en speelgoedje in een.

Ik vond het super leuk om gekregen te hebben. Ik ga er ook nog zo lang van genieten, zolang hij er nog is. Alleen is voor mij niet voor herhaling vatbaar. Wel super leuk om cadeau te doen!

PINK FUN

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESΒ SAMSUNG CAMERA PICTURES

OMG deze geur is heaven!! Daarnaast is de kleur fabuleus en de vormgeving Amazzz. Nog nooit eerder had ik zo iets gebruikt. Het is een shampoo en badschuim in een. In het begin wist ik niet zo goed hoe ik moest beginnen. Maat ben er nu wel achter gekomen. Ik nam gewoon een stukje en wreef het tussen mijn handen zodat het vloeibare zeep zou worden. Vervolgens waste ik mijn haren en later mijn lichaam. De geur in mijn haren blijft best lang zitten en is sterk. Sterk in positieve zin. Want deze geur, kan ik met geen woorden beschrijven. Het is zo lekker!!!

Deze kneedbare zeep is voor mij wel voor herhaling vatbaar. De geur is zo lekker! Wat wel een puntje is, als je onder de douche staat. Duurt het best een tijdje voordat het eindelijk vloeibaar is. En als wij denken aan het milieu, gaat er veel douche water verloren. Wat je dan kan doen is even je douche uit draaien. Als je een bad zou hebben, zou dit geweldig zijn, kleien met de lekkerste geur en kleur. Vervolgens gewoon jezelf ermee wassen. Voor kinderen zou dit ook super cute zijn!

BUBBLEGUM LIP SCRUB

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zoveel verhalen gehoord over de lipscrub van Lush. En ja.. ik mocht er ook aan geloven. Dit lekker bubblegum lipscrubje zat ook in het pakket. De kleur, geur en substantie is awsome! Mijn bestie Cherelle, had hem ook voor haar zelf gehaald. Wij zijn beide in love met deze lipscrub. Hij smaakt goed, doet zijn werk goed waardoor je lippen weer zacht zijn. Er gezond uitzien, velletjes-loos en winterproof!

BUBBLE BAR – A FRENCH KISS

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze lavendel bar. Is super lekker, again! Deze gebruik voor mijn voeten, omdat ik niet in bezit ben van een badkuip. Steeds haal ik er een stukje af, voor mijn voetjes. De geur is erg lekker en rustgevend. Ook is de geur niet sterk, maar lekker zacht. Als je een bak warm water heb en met je hand de brokjes fijn maakt voelt het koel en verfrissend aan. Deze bar maakt mijn (huid) voeten erg rustig, zacht, schoon en ruikt awsome! Ook met deze bar ben ik erg tevreden. Als ik ooit een badkuip is mijn huis zal hebben. Zal ik meer van dit soort bars willen aanschaffen!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Uit deze review is denk ik wel gebleken dat ik enthousiast bent over deze Lush producten. Als ik ooit een badkuip heb. Zal ik goed inslaan!!

Zijn jullie ook zo lovend over de Lush producten? Wat zijn dan jou favorieten en aanraders?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “[review] LUSH -THE SWEETEST THING-

  1. Wat een groot pakket heb je gekregen zeg! Fijne uitgebreide review! Ik heb zelf nog nooit een product van Lush gehad, maar ik ben van plan om binnenkort iets uit de Valentijnscollectie aan te schaffen. πŸ™‚

Geef een reactie

