Wat zat er in de Essence-Secret-Santa-BAG ? [inclusief swatches!]

Lieve mensen! In mijn vorige video (Mijn Decembercadeautjes 2014 ->)

hebben jullie kunnen zien dat ik een Essence Secret Santa bag had gekregen. Deze had mijn zus Madeleine destijds weten te bemachtigen voor mij! In dit artikel laat ik jullie zien wat erin zat + swatches!! Let’s (s)watch:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE NAIL ART NEON STICKERS – 13 NEON

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE NAIL ART GLOW IN THE NIGHT STICKERS – 12 GLW IN THE NIGHT

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE DUO SHARPER

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE TOE SEPARATOR

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE SHOW YOUR FEET SORFT-DRY HEEL PROTECTION PADS

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE ALL ABOUT CHOCOLATES EYESHADOW – 05 CHOCOLATES

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE 3D EYESHADOW – 03 IRRESISTIBLE CHOCO CUPCAKE

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE SOO BLUSH! CREAM TO POWDER BLUSH – 20 EVERYTHING IS BETTER IN PINK

SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES     SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE SOO GLOW! CREAM TO POWDER HIGHLIGHTER – 10 LOOK ON THE BRIGHT SIDE

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE LIQUID INK HIGH SHINE EYELINER

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES    SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE LASH PRINCESS VOLUME MASCARA

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE GLOSSY LIPBALM – 07 RASPBERRY SORBET

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE EFFECT LIPGLOSS – 06 MIRACLE SPARKLE

SAMSUNG CAMERA PICTURES   SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES   SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE LONGLASTING LIPSTICK – 13 LOVE ME

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE SHOW YOUR FEET TOE NAIL POLISH – 31 COTTON CANDY

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE KABUKI BRUSH

SAMSUNG CAMERA PICTURES

ESSENCE STUDIO NAILS – NAIL & CUICLE BUTTER STICK

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nu ik alles aan jullie heb kunnen zien. Kan ik dit eindelijk opbergen in mijn stash! Ik ben super blij met alle spulletjes die er in zaten. Ik hoop dat ze ook een keer op plekken staan in jullie buurt!

Wat vind jij het leukste uit deze bag? Ben jij ook zo van Essence als ik? Laat het mij allemaal weten in een de comments!!!

xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

7 thoughts on “Wat zat er in de Essence-Secret-Santa-BAG ? [inclusief swatches!]

  1. Die gel protection dingen lijken me ideaal! Ik heb echt altijd blaren in mijn schoenen, vooral in die voor mijn broekpak dat ik verplicht moet dragen naar school. Daarvoor bied dit echt uitkomst. Leuke inhoud van het tasje! Hopelijk staan ze ook eens in Zwolle

  2. Dit is op Made by Leine herblogden reageerde:
    Hi allemaal! Het is weer tijd voor een video… 🙂 Sorry wel later dan gepland… Oh en heb het artikel van mijn liefste zusje Jorinde herblogd 🙂 Hier vind je alle swatches van alle items uit the santa essence bag 😉 Vergeet haar ook niet te volgen 😉
    Vandaag heb ik weer een ‘tutorial’ met de Essence All About Chocolates oogschaduw pallet. Ik heb er een dag- en een avondlook meegemaakt. Dit palette is veelzijdig, ik heb er een daglook mee gemaakt, niet al te heftig en s’avonds kan je jezelf omtoveren voor een mooie avond. Je hebt niet veel producten nodig om er mooi uit te zien! Dus ben je een dagje aan het rennen, vliegen en heb je s’avonds een afspraak? Dan kan je met dit palette jezelf omtoveren van de daglook naar een look voor de avond… 😉

    De producten die ik allemaal heb gebruikt zijn van Essence, dus geheel budgetproof 😉
    Oh, en deze items had ik laatst gratis gescoord toen de Essence kerstvrouwen in Amsterdam stonden… Benieuwd naar de inhoud? Klik hier !

    Beniewd naar de dag- en avondlook? Bekijk de video snel en vergeet het niet op HD te zetten voor een betere kwaliteit 🙂 Veel kijkplezier!

    Q: Wat vind jij van het merk ‘Essence’ ?

    xoxo Madeleine

    Volg mij op:
    ❤ | Instagram | ❤ | Bloglovin | ❤ | Twitter | ❤ | Youtube | ❤ | Facebook |<3

Geef een reactie

