[OOTD] BLACK BAD GIRL!

Lieve fashionlovers! Vandaag heb ik weer een OOTD’tje voor jullie. Twee weken geleden was ik aan het werk en kreeg ik een foto gestuurd in mijn W’APP. Mijn zus was in de Primark in Den haag en had ‘Fake Clarks’ schoenen gevonden. En toevallig was ik al enige tijd opzoek naar Clarks schoenen, in het zwart. Deze had zij voor mij, voor een prikkie mee genomen. Jawel, voor maar €3,00 eurootjes! Super blij was ik en kreeg meteen Fashion Inspiratie. #LEGGO

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

 

– ZWARTE BAD GIRL TAS MET ZILVEREN CHAIN < H&M

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

– LONG BASIC BLACK SHIRT, MEN MODEL < H&M
– BLACK FUR GILET < H&M

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Deze dag hadden wij super geluk met het schieten van de foto’s. Het zonnetje scheen in hartje Amsterdam!

Wat vonden jullie van de fashion items? Wat zijn jullie favorieten? Of aanraders?

xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

One thought on “[OOTD] BLACK BAD GIRL!

Geef een reactie

