Persoonlijke update #1

De tijd vloog voorbij. Morgen is het alweer 1 februari 2000 & 15!!! Alsof het nooit oud & nieuw was geweest.

Hoe heb ik deze maand beleefd? Tjaah.. wat zal ik zeggen. In deze maand voelde ik mij best wel down. Nu weet ik waardoor dat komt.

576_420_ecards-printsize-3577x2555

Het was nieuwjaar geweest. Iedereen gaat er weer fris en fruitig tegen aan, om hun school(jaar) af te ronden. De laatste lootjes door te gaan. En ik? Ik had geen doel. Begin van het jaar. Ja, een nieuwe opleiding vinden die bij mij past en voor de rest werken om centjes te verdienen om iedere maand rond te komen. Dat was mijn begin van 2015!

Ik zat niet lekker ik mijn vel omdat, ik het gevoel had: WAT BEN IK NOU ALLEMAAL AAN HET DOEN? Een beetje werken, lanterfanten en zo nu en dan en blogpost maken. Ik ben net 23 jaar geworden, wat heb ik bereikt? En vooral, waar wil ik naar toe. Ik moet iets van mijn leven maken nu het nog kan. Nu kan ik nog leren, genieten en voor iets gaan wat ik leuk vind. Wat is dat dan?

Ik werd gek van mijzelf!! Maar.. op een gegeven moment draaide die knop op! De open dagen kwamen er aan en had nog een fijn gesprek gehad met mijn Zumba docent! Dat was het steuntje in de rug wat ik nodig had! Nu op het moment heb ik een PLAN A. Dit is iets waar ik nu voor wil gaan, en meer dan mijn best voor wil doen. Afgelopen dinsdag na het werk zat ik te twijfelen om naar ballet te gaan. Toen dacht ik nee. Ik neem nu even mijn rust/hoe graag ik ook wilde. Toen heb ik besloten om mijn in te schrijven voor één opleiding op verschillende scholen! KOM MAAR OP!!!

576_420_hap_wenskaarten210

Vanaf nu is het wachten en onder tussen een plan B bedenken! Ik ben blij dat ik een paar dagen kan werken bij V&D, ondanks dat het daar erg slecht gaat met V&D! Ik kan mijn plezier er nog in vinden, samen met mijn collega’s. Ook ben ik nog steeds erg blij met mijn extra baantje bij de dansschool als receptioniste, ook daar heb ik fijne collega’s en mensen om mij heen. Tegelijkertijd geniet ik enorm van het sporten, dansen en de muziek!

Ja, ik ga genieten en wacht af. Hoe alles zal verlopen! Ik kan niet wachten op februari! Elk nadeel, heeft zijn voordeel [wijze les].

FEBRUARI KOMT U MAAR!

Mijn plannen voor februari:
– ER KOMEN EXTRA ARTIKELS ONLINE (BEHALVE DONDERDAG EN ZONDAG)
– WERKEN
– DANSEN EN SPORTEN
– GAAN MET DIE BANAAN >
– NAAR THEATER EN DANS- VOORSTELLINGEN GAAN

576_420_hap_wenskaarten213

Hoe hebben jullie januari beleefd? Zijn jullie klaar voor februari?

xTabe,
Jorinde

One thought on “Persoonlijke update #1

Geef een reactie

