Jorinde says: CHEESE #1

Vandaag is dan de dag, vanaf vandaag komen er extra artikelen online. Dus meer.. meer.. en meer.. #STRIKJEVETERSMETSTIJL22

Iedere maandag zal dit een vaste artikel zijn: Jorinde says: CHEESE #. Hierin laat ik wekelijks mijn week in fotovorm zien! >> KLIKKEN JULLIE VAST OP DE LIKE BUTTON.. <<

Zo meteen zal ik geholpen worden aan mijn verstandskiezen, en zal de hele dag en misschien nog een paar dagen als een malloot met een dikke wang lopen. NO PROBLEMO! Meer tijd om te bloggen <3!

Oke, oke. Nu naar de feiten. Wat heb ik afgelopen week weer allemaal uitgespookt? Kijk lekker mee>>>

IMG_5229

Afgelopen maandag was ik lekker vrij, dus heb even wat cadeautjes gescoord voor mijn beste vriendinnetje! Zij was afgelopen woensdag een B-DAY GIRL! #HAPPYBDAY

IMG_5219

 

Dinsdag moest ik gewoon weer lekker centjes verdienen! Dit is mijn all-time-favorite luchtje. Is afkomstig van de Zara. Deze heb ik een aantal jaar gekregen van mijn bestie voor mijn Bday! IT SMELLS SO GOOD!

IMG_5220

Nu heb ik meestal, dat ik mij s’ochtend zin heb om op te tutten. Dit waren afgelopen week weer mijn daily-all-time-look! Tjah, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet noemen!

IMG_5221

Dinsdag gebruikte ik ook voor het eerst, dit awsome kleurtje <3!

IMG_5222

Dinsdagavond niet naar ballet geweest. Maar inschreven voor een nieuw opleiding! STAY TUNED!

IMG_5227

JAAAA! Woensdag was ik vrij van V&D! Maar thuis hebben wij dan altijd schoonmaakdag. HEERLIJK. Aflappen, dweilen, de w.c. schrobben en de badkamer schrobben. SAY: YES TO A CLEAN HOUSE!

IMG_5228
Ook moest ik weer even mijn portemonnee omwisselen. Ik werd helemaal gen van losse pasjes in één groot vak! Pfff.. opgelost!

IMG_5231

Ook kwam dit lekker pakketje binnen!

IMG_5238
Woensdag, had ik mijn eerste proefles: auto rijden. Ik was toch best wel zenuwachtig. Dus eerst nog even een banaantje voor af. Het heeft volgens mij wel geholpen!

IMG_5239

Ook had ik toch nog even snel mijn nagels gelakt, het was zo kaal!!

IMG_5245

Woensdagavond had ik nog een lesje Latin Shape en HipHop gedaan.

IMG_5246

Ik stond toch achter de receptie. Normaal sta ik alleen maandagavond, maar afgelopen week. Omdat ik vandaag dus niet kan werken i.v.m. die rare verstandskiezen! Dus had ik geruild met een collega! YEAH

IMG_5247
Woensdagmiddag, voor mijn autorijles. Had ik mijn allereerste woningbezichtiging in Amsterdam, die ik had bijgewoond. OMG!! SO IN LOVE. Ook was ik nog eens nummer 1. Maar.. op 26-jarige leeftijd moet je woning weer verlaten en geldt niet op voltijd studenten. Nu ben ik geen voltijd student. Maar heb ook geen vastcontract ergens. En aangezien ik na de zomer voltijd wil studeren zal het HELAAS PINDAKAAS niet haalbaar zijn! #BAAIBAAI

Deze week heb ik dinsdag en donderdag t/m zaterdag gewerkt. Dus heb na het werk niets bijzonders meer gedaan. Wel heb ik gisteravond nog even fluffy mijn eerste artikel: Jorinde says: CHEESE #1 in orde gemaakt. Samen met mijn fluffy pantoffels. STAY FLUFFY!!!
IMG_5253

Hierbij sluit ik mijn eerste Jorinde says: CHEESE #1 af! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!! Laat vooral een comment achter, want dat vind ik leuk!!

& vergeet niet iedere dag behalve donderdag en zondag een kijkje te nemen op mijn blog! Er zal dan een artikel online komen!

Tot morgen!

xTabe,
Jorinde

 

2 thoughts on “Jorinde says: CHEESE #1

Geef een reactie

