[fashion wednesday] Mijn beanie & hoeden-stash <3

Het is begin februari, kwa datum in de lente inzicht. Maar kwa gevoel totaal nog niet. Daarom deel ik graag met jullie mijn beanie en hoedenstash. De beanies geven je hoofd warmte en de hoeden geven een touch aan de outfit. LEGGO >>>


 

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dit ben ik zonder iets op mijn hoofd, behalve mijn wel bekende KNOT. Voor vele!


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Mijn eerste hoed kocht ik bij de Primark voor €8,00 euro. Niet veel later volgde mijn tweede zwarte (flap)hoed ook van de Primark voor €9,00 euro.


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
M
ijn zwarte VOGUE beanie kocht ik samen met het magazine VOGUE, het was een combi voor €8,95 euro. De rode muts met pompoen kocht ik bij de H&M met een aanbieding van 30% korting geloof ik! Hij was geloof ik €6,45 euro.


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Beide mutsen kocht ik tegelijkertijd met de rode muts hierboven. Dus ook van de H&M. Ook deze kocht ik met 30% korting en waren volgens mij ook beide per stuk €6,45 euro.


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dit was een van mijn laatste H&M aankopen. Deze konden jullie zien in één van mijn shoplogs. Het setje beanies SOUL SISTERS, was samen €5,00 euro! Deze kocht ik samen met mijn zus!!


Ik ben heel blij met al mijn beanies en twee hoeden. Ook al draag ik ze niet vaak! Maar als ik ze draag, voel ik mij soms extra fashion, haha!

Zijn jullie ook beanie en/of hoeden fan? Wat ik jou favoriete beanie en/of hoed? Laat het achter in de comments!!

xTabe,
Jorinde
SAMSUNG CAMERA PICTURES

3 thoughts on “[fashion wednesday] Mijn beanie & hoeden-stash <3

Geef een reactie

