[review] Dr. van der Hoog masker #1 – HEALING HONEY

In mijn Decembercadeautjes 2014, hebben jullie kunnen zien wat ik voor o.a. voor Sinterklaas heb gehad. 

Ik heb een set maskers gehad van Dr. van den Hoog. De eerste die ik review is: HEALING HONEY, PEEL OFF MAKSER. PORIËNVERFIJNEND EN REINIGEND.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Verpakking: De standaard Dr. van der Hoog verpakking. Mooi, simpel, basic, waarbij alleen 1 likje lijm is gebruikt. Dat maakt het ook nog eens creatief en milieuvriendelijk. De kleur van de verpakking geeft al een bepaalde sfeer aan het masker.

Substantie: De substantie van een peel-off masker is mij al bekend. Best jelly en lijmerig. Dus dat was deze ook.

Met je neus er bovenop: In de eerste instantie was de geur honing, maar niet al te zoet. Als het even op je gezicht zit. Lijkt het wel te ruiken naar droge witte wijn. Een Chardonnay lucht kwam mij te gemoed. Ook omdat er een geur van alcohol in zit. Wat zich wellicht mengt met de honing geur!

Wat viel op: In het begin van het smeren, was het gewoon. Niks bijzonders. Voordat ik het masker opbracht had ik eerst mijn gezicht gereinigd en oneffenheden verwijderd. Waardoor er wat open plekjes waren ontstaan. Daardoor ging het naderhand licht prikken, op die open plekjes. Niet veel later na dat geprikkel. Leek het wel onderhuids licht te branden. Dat vind ik zelf niet zo erg, want dan heb ik het idee. Dat het werkt!

Eindresultaat: Toen mijn masker hard was geworden, en ik het van mijn gezicht kon trekken. Heb ik het geweten. De masker leek wel gevacumeerd aan mijn huid. Dus hij heeft wel goed zijn werk gedaan. De masker van mijn gezicht trekken, deed wel een beetje pijn. Een soort pleister effect. Als je pleister van je huid moet halen. Maar ik had wel het idee dat hij alle viezigheid mee trok. Mijn huid voelde ook meteen weer zacht en herboren!

Voor herhaling vatbaar? Op zich wel. Ik ga hem niet per se direct op nieuw kopen. Want ik wil ook nog andere maskers uit testen. Maar als hij een keer in een pakket zit, of als er een aanbieding is. Weet ik tenminste dat het geen miskoop zal zijn! Dus wel voor herhaling vatbaar maar niet per direct.

Cijfer: 8!

Mijn masker revolutie in foto’s:

Na het reinigen van mijn gezicht. Voordat het masker erop ging. Oftewel BEFORE!! [Nu zien jullie by the way, ook mijn masker hoofdband. Die tijdes mijn filmpje in de was zat! Tadaa..]

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Net nadat ik het masker had aangebracht. Oftewel TIJDENS!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nadat ik het masker eraf had gehaald. AFTER 1!!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Gedoucht had en mijn gezicht heb gewassen/gereinigd. Oftewel AFTER 2!!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Wat vonden jullie van de review? Hebben jullie wel eens producten of maskers gebruikt van Dr. van der Hoog? Laat het mij weten in de comments!

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

