Jorinde says: CHEESE #2

Het is jullie niet ontschoten, als jij mij volgt op Instagram, Facebook en/of Twitter. Maandag begon mijn dag bij de kaakchirurg. Jawel, mijn laatste 2 verstandskiezen moesten eruit! 

IMG_5256
Maandagochtend nam ik eerste een lekker flink ontbijt: Tosti kaas met pesto en een appeltje. Deze kan ik de komende dagen niet eten :-(!

IMG_5258

Mijn verstandskiezen werden deze keer getrokken in het ziekenhuis! #AMSTERDAM

IMG_5260

Ik werd geholpen door dezelfde kaakchirurg als de vorige keer! PROPS voor deze dokter!! Dankuwel!

IMG_5261

My God. Mijn onderste kies wilde er niet uit. Zij hebben wel 5 minuten eraan zitten wroeten. Het wat zo warm onder die hete lamp. Vandaar die rooie koontjes!

IMG_5262

Maar.. HAPPY! YES, ik hoef geen verstandskiezen meer te trekken!

IMG_5263
Ik ben en blijf gek! Lekker mijn wang koelen om zwelling te verminderen!

IMG_5277

Dinsdag was mijn tweede dag rijstepap. Nou, ik kan je vertellen, op een gegeven moment is het ook klaar!

IMG_5278

Dus lekker bamisoep erbij. Met kinderbestek!!

IMG_5279

Dinsdagavond was de zwelling nog dikker geworden!

IMG_5283

OMG! Hoe ik woensdag wakker werd. Met een opgeblazen wand. Een bloeduitstorting in mijn wang om precies te zijn. Het voelde toch niet zo fijn aan. Dus had nog even de kaakchirurg gebeld. Zij vertelde mij dat het normaal is. De 3e dag is de zwelling het ergst. Nou, in heb het geweten!

Processed with Moldiv

Ook had ik nog een afspraak bij The Waxing Company. Deze kon ik niet afzeggen, anders moest ik gewoon de volle pond betalen. Gelukkig was het niet ver lopen. En een frisse neus kon geen kwaad!

IMG_5286

Op Instagram postte ik deze foto. Mijn verstandskies dieet! Wel lekker hoor, aardbeienyohgurt! Wederom met kinderbestek!

IMG_5287
Nu ik toch veel thuis ben! Had ik lekker de tijd om mijn make-up stash te bekijken. Zo ook mijn lipproducten stash! Wat wordt ik hier toch blij van!!

IMG_5292
Woensdagmiddag kregen wij een nieuw pakket binnen van KPN betreft WIFI (heaven). Deze had ik even geïnstalleerd!

IMG_5316

Donderdagochtend was ik even naar de Kruidvat geweest omdat Catrice nog meer was afgeprijsd voor €1,00 eurooooo!!

IMG_5293
OMG! Vrijdag was mijn wang nog steeds zo dik en opgezwollen. En kijk mijn KIN!!

IMG_5301
BONT EN BLAUW!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Vrijdag middag middag had ik nog een een video opgenomen betreft en verstandskiesjes. Deze hebben jullie gister kunnen zien!

IMG_5305

En natuurlijk even ge-edit!

IMG_5306
Deze vitamine E crème gebruik ik al een paar weken voor mijn voeten. Hij is AWESOME! ❤

IMG_5307

Ook had ik vrijdag avond mijn haar gewassen, en van ouds weer 2 invlechtingen gemaakt! #LONGTIME

IMG_5308

Jaaa! Dit is het resultaat van vrijdag ochtend fruit kopen! En pijn hebben daarna!

IMG_5309

FURTJUH maakt super leuke video’s. Ik moest eigenlijk lachen, gieren en brullen! Helaas, moest ik mijn inhouden want dat bevorderd mijn genezing proces niet!

IMG_5313

Zaterdag poste ik een Instagram foto. GUESS WHAT!? De enige echt Hilmar Mulder van VOGUE Nederland had de moeite genomen om  mijn foto te like! YEAH! Proud! THANKYOU HILMAR!

IMG_5314

Zaterdag was de zwelling iets gezakt! Maar het voelde gewoon hetzelfde. Mijn wang was wel mooi bijgekleurd naar geel/groen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zaterdagmiddag had ik 2 video’s opgenomen waar ik niet in heb gepraat!! Binnenkort op de blog en mijn youtube kanaal!! >LOOK THAT LIME BUTTON ON MY FACE!<

IMG_5320

Zondagochtend ontbijten ik met mij zelfgemaakt smoothie van zaterdagmiddag! Hij was DELICIOUS!

IMG_5323

Kaak is minder dik maar uber (lime)groen. Het trekt door naar mijn onderkin. Die wel dikker is geworden! 😦

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Omdat ik gister ook niet hebt gewerkt. Heb ik wel lekker stampot gemaakt. >Video is onderweg..!!<

IMG_5324

s’Middag op bed bijkomen met Je Zal Het Maar Zijn! Hou van dit soort progamma’s!

Ook heb ik nog productfoto’s gemaakt met swatches die zul je binnenkort zien op mijn blog!

Ik hoop dat jullie het weer een leuke Jorinde says: CHEESE #2 vonden. Wat heb jij allemaal gedaan deze week? Deel het hieronder in de comments..

xTabe,
Jorinde

6 thoughts on “Jorinde says: CHEESE #2

  1. Ahw wat een zielige week zo met je wang 😦 Die lipproducten zien er zoo goed uit ❤ stukken meer dan ik heb haha ! gelukkig kan je weer (redelijk) vast voedsel eten!

Geef een reactie

