[review] Dr. van der Hoog masker #2 – FABULOUS FRUITS

LIEVE MENSEN! I KNOW, IK WEET HET! JULLIE ZIEN HET GOED. ER KLOPT HIER IETS NIET. VANDAAG ZOU EIGENLIJK EEN -FASHION WEDNESDAY ARTIKEL- ONLINE KOMEN. HELAAS IS DAT NIET GELUKT. OMDAT IK GISTER DE VIDEO HEB OPGENOMEN, EN HOT NOGAL AL RAAR DEED MET DELEN VOOR MIJ YOUTUBE KANAAL. IS HET DUS NIET OPTIJD AFGEKOMEN. DAAROM HEB IK EVEN -HET MASKER ARTIKEL- VAN A.S. VRIJDAG OMGEWISSELD MET VANDAAG! [OPGELOST] HOOP OP JULLIE BEGRIP!! X


 

In mijn Decembercadeautjes 2014, hebben jullie kunnen zien wat ik voor o.a. voor Sinterklaas heb gehad. 

Ik heb een set maskers gehad van Dr. van den Hoog. De eerste review hebben jullie vorige week kunnen bewonderen. Vandaag review ik nummer 2: FABULOUS FRUITS, KANT EN KLAAR MASKER. DIEPREINIGEND EN EGALISEREND.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Verpakking: De standaard Dr. van der Hoog verpakking. Mooi, simpel, basic, waarbij alleen 1 likje lijm is gebruikt. Dat maakt het ook nog eens creatief en milieuvriendelijk. De kleur van de verpakking geeft al een bepaalde sfeer aan het masker. Hierbij kreeg ik een gevoel van frisheid, ademend en fruitig.

Substantie: De substantie van het kant-en-klaar masker. Was als het ware een hele vloeibare klei. Het leek eigenlijk best wel op een dunne crème, maar dan stevig. Snappen jullie het  nog? De kleur was wit met een puntje groen/lime erin.

Met je neus er bovenop: De geur was heel zacht. Ik rook vooral frisse fruitsoorten. Wat de verpakking eigenlijk al verklapten. Druiven en appelgeur rook ik heel zacht. Het heeft een aangename geur. Niet te hard en niet chemisch.

Wat viel op: Gelijk tijdens het uitsmeren van het masker. Branden het best wel. Dat kwam mede doordat. Ik daarvoor 2x mijn gezicht had geschoon gemaakt i.v.m. make-up. Dus mijn huid was al wat schraliger dan normaal. Vervolgens had ik het nog gescrubd! Dat duurde denk ik alleen 30. sec. Dat is wederom voor mij weer een teken, dat mijn huid werkt!

Eindresultaat: Na het afspoelen van mijn huid, onder de douche. Was mijn gezicht erg zacht. Het voelde inderdaad egaal aan. Wat het masker ook aangeeft. Het voelde fris, fruitig en herboren. Het voelde niet droog aan. Mijn huid voelde ook gehydrateerd aan. Dat was erg fijn!

Voor herhaling vatbaar? Op zich wel. Ik ga hem niet per se direct op nieuw kopen. Want ik wil ook nog andere maskers uit testen. Maar als hij een keer in een pakket zit, of als er een aanbieding is. Weet ik tenminste dat het geen miskoop zal zijn! Dus wel voor herhaling vatbaar maar niet per direct.

Cijfer: 7,5!

Mijn masker revolutie in foto’s:

Na het reinigen van mijn gezicht. Voordat het masker erop ging. Oftewel BEFORE!! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Net nadat ik het masker had aangebracht. Oftewel TIJDENS!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Gedoucht had en mijn gezicht heb gewassen/gereinigd. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Wat vonden jullie van de review? Hebben jullie wel eens producten of maskers gebruikt van Dr. van der Hoog? Laat het mij weten in de comments!

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “[review] Dr. van der Hoog masker #2 – FABULOUS FRUITS

  1. Wat een duidelijke, uitgebreide review, wauw! Ik heb nog nooit een maskertje van DR van der Hoog gebruikt, ben er heel benieuwd naar! Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! XO

Geef een reactie

