Rode rozen ruiken lekker… @Maryam_Hassouni @Eva_vd_Wijdeven

Vandaan is het Valentijnsdag. De afgelopen weken was het al langzaam te zien in de winkels. De rode hartjes, roze glitters en veel tierelantijntjes werden in de verkoop gezet! Ik heb weinig met Valentijn. Maar.. omdat ik vandaag een artikelpost en het toevallig vandaag Valentijn is en ik heel weinig inspiratie heb. Heb ik het volgende voor jullie >>>

Kennen jullie de serie Dunya & Desie? Nou, als je die niet kent. Laat ik je er graag kennis meemaken! Hieronder heb ik de aflevering: Valentijn. Ik wens jullie heel veel kijk plezier! Vergeet je ook niet alle andere afleveringen te kijken??

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

