Jorinde says: CHEESE #3

Het is deze maandag morgen weer tijd voor Jorinde says: CHEESE, nummer #3! In deze blogpost laat ik door middel van foto’s zien wat ik afgelopen week heb meegemaakt! #LEGGO

IMG_5328

Afgelopen maandag was ik nog niet op en top! Ook had ik nog niet gewerkt bij de dansschool dus had ik weer een dienst gewisseld! Mijn wang was nog best dik!

IMG_5330

Dinsdag voelde ik mij al veel beter. En wou graag mijn nieuwe mousse foundation proberen, zie hieronder het resultaat!!

IMG_5332

TADAA!!

IMG_5335

s’Ochtends was ik lekker naar de Action geweest!!

IMG_5340

Na de Action had ik nog twee video’s opgenomen. Die hebben jullie afgelopen vrijdag en gister kunnen zien!!

IMG_5341 IMG_5342

Dinsdagavond heb ik weer lekker de Divorce aflevering terug gekeken. Super funny!

IMG_5345 IMG_5346

Woensdag had ik een afspraak, dus had lichte make-up op gedaan. En dit was mijn OOTD!

IMG_5351

 

IMG_5350

Woensdagavond waren mijn zus Madeleine en ik nog naar het theater geweest. Wat heb ik weer genoten. Bedankt Theater de La Mar en Acteur ❤

IMG_5353

Donderdagochtend toen ik nog in bed lag. Heb ik meegedaan met deze winactie!! Wie weet win ik wel?!

IMG_5355

Na 1,5 week niet te hebben gewerkt was afgelopen donderdag weer mijn 1e werkdag. Ik werkte koopavond. Ik had zo’n haast en had nog op de 0,5 minuut mijn bus gehaald. Dit is een selfie bij mij in de trappenhal. Hollen voor de bus!

IMG_5358

Een tram-selfie, na mijn werkdagje!

IMG_4559 kopie

De jaaragenda’s hadden 50% korting. En ik had mijn oog er al op laten vallen. Deze agenda was officieel €21,99 euro, werd €11,00 euro. Daarbij had ik nog een 20% valentijncoupon €8,80 euro en daarna nog eens personeelskorting. Voor de Fashionable Beauty betaalde ik maar €7,49 euro. Totally in <3!

IMG_5364

Yeah! Donderdagmiddag kreeg ik een mailtje dat mijn HEMA bestelling binnen was. Bij de desbetreffende vestiging. Die ben ik vrijdag lekker op mijn vrije vrijdage de 13e gaan ophalen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nadat ik bij de HEMA was geweest had ik nog een bosje munt gehaald voor maar €0,40 cent. Ik heb zo’n flauw vermoedde dat dit mijn nieuwe verslaving aan het worden is. Vrijdag middag was ik lekker gaan kliederen in mijn nieuwe Moleskine agenda, heb nog wat YouTube filmpjes gekeken en nog gezocht naar vakanties. Ik moet zeggen dat de zonvakantie wel heel erg duur zijn geworden. Anders wordt het gewoon een weekendje welness! Vind ik ook Prima!

IMG_5368 IMG_5369 IMG_5370

Zaterdag ochtend/middag stond ik receptie bij de dansschool. Ook had ik alles schoongemaakt en gedweild. Normaal doet mijn zus dat maar die had deze week geen tijd. Dus had ik zaterdag gedaan. Als het helemaal schoon en klaar is ben ik altijd zo trots! Ook maakte ik off course even een mirror-selfie. Op Valentijnsdag + Schoonmaken + Dansschool + Muziek (Single ladies – Beyonce) = JOEPIE!

IMG_5373

Mijn zus Madeleine en ik hadden voor elkaar nog een kleinigheidje gekocht. Zij kocht voor ons beide dezelfde lippenstift + bronzer van actrice (HEARTEYS) en ik  kocht voor ons beide een theeset!

IMG_5375 IMG_5376

Zaterdagavond sloot ik de avond af met een aflevering Door het oog van de Naald. De eerste keer dat ik het zag en het was super leuk!

Zondag had ik weer een dagje gewerkt!

Wat vonden jullie van mijn week? En hoe was jouw week?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “Jorinde says: CHEESE #3

Geef een reactie

