Catrice uit het assortiment + SWATCHES #2015

Vandaag GEEN masker review. Maar in dit artikel laat ik jullie mijn Catrice producten zien die ik heb gescoord. Deze gaan allemaal het assortiment uit. Tevens kon ik ook geen masker opdoen i.v.m. wang/kaak/verstandskiezen. Dit is toch ook een lekker tussendoortje??

Zoals jullie in mijn Jorinde says: CHEESE #2 hebben kunnen zien. Was ik weer naar de kruidvat geweest om Catrice te scoren. Voor maar €1,00 euro per stuk! WHAT THE HELL??!! Dat hoef je mij geen 2x te zeggen. In dit artikel de producten + swatches! Let’sWATCH >>

Catrice Absolute Eye Colour: 100 F’rosen Yoghurt

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Liquid Metal Eyeshadow: 070 Gold Leaf Me

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ultimate Shine Lipstick: 290 Chestnut Tree

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish: 030

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Catrice Matt Mousse Make-up: 011 Light Beige

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

VOOR

SAMSUNG CAMERA PICTURES

NA

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit waren al mijn producten die ik dit keer heb gescoord. In totaal was ik dus €5,00 euro kwijt! Ik ben er erg blij mee. En de kleur van de Matt Make-up Mousse sluit mooi aan bij mijn eigen huidskleur!

Hebben jullie nog wat gescoord?

xTabe,
Jorinde

 

Geef een reactie

