[review] Dr. van der Hoog masker #3 – REFRESHING RASPBERRY

Lieve mensen! Sorry voor het ongemak. Doordat ik gister moest werken, terwijl ik eigenlijk vrij was. Heb ik geen [fashion wednesday] video kunnen opnemen. Daarom heb ik net zoals vorige week deze twee artikels omgewisseld! Dus a.s. vrijdag komt de [fashion wednesday] online!


In mijn Decembercadeautjes 2014, hebben jullie kunnen zien wat ik voor o.a. voor Sinterklaas heb gehad. 

Ik heb een set maskers gehad van Dr. van den Hoog. De eerste twee reviews hebben jullie de afgelopen twee vrijdagen kunnen bewonderen. Vandaag review ik nummer 3: REFRESHING RASPBERRY, DIEP REINIGEND EN HERSTELLEND.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Verpakking: De standaard Dr. van der Hoog verpakking. Mooi, simpel, basic, waarbij alleen 1 likje lijm is gebruikt. Dat maakt het ook nog eens creatief en milieuvriendelijk. De kleur van de verpakking geeft al een bepaalde sfeer aan het masker. Hierbij kreeg ik een gevoel van warmte, frisheid en fruitig.

Substantie: De substantie van het kant-en-klaar masker. Was als het ware een hele vloeibare klei. Het leek eigenlijk best wel op een dunne crème, maar dan stevig. Snappen jullie het  nog? De kleur was licht roze en was heerlijk aan te brengen!

Met je neus er bovenop: De geur was heel zacht. Ik rook vooral heel licht de framboos. Verder rook hij zacht en fruitig.

Wat viel op: Gelijk tijdens het uitsmeren van het masker. Dit masker brandde minder dan de vorige twee. Hiervoor heb ik gewoon 1x mijn gezicht gescrub en 1x gereinigd!

Eindresultaat: Mijn huid voelde weer ge-hydrateerd, zacht, schoon, herboren en fris aan. Misschien kwam het ook omdat ik al weken hiervoor geen masker had gebruikt!

Voor herhaling vatbaar? Jazeker. Dit is nu mijn 3e Dr. van der Hoog masker. Tot nu toe ben ik erg tevreden over deze maskers. Als zij in de aanbieding zijn en mijn maskers zijn op. Ga ik zeker deze weer toevoegen!

Cijfer: 8+

Mijn masker revolutie in foto’s:

Na het reinigen van mijn gezicht. Voordat het masker erop ging. Oftewel BEFORE!! 

 SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES   

Net nadat ik het masker had aangebracht. Oftewel TIJDENS!!

 SAMSUNG CAMERA PICTURES

Gedoucht had en mijn gezicht heb gewassen/gereinigd. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat vonden jullie van de review? Hebben jullie wel eens producten of maskers gebruikt van Dr. van der Hoog? Laat het mij weten in de comments!

xTabe,
Jorinde


 

* LET OP: Volgende week is de laatste vrijdag van februari. Dat betekend dat volgende week vrijdag de laatste review van Dr. van der Hoog masker zal komen. Tevens de laatste uit deze set!

* LET OP: Vanaf vrijdag 6 maart zal er iedere vrijdag een artikel of video online komen betreft een nieuw onderwerp: food & drinks.

4 thoughts on “[review] Dr. van der Hoog masker #3 – REFRESHING RASPBERRY

  1. wauw .. klinkt goed!! ik heb wel een masker van DR van der hoog geprobeerd maar het brandde zo erg op me gezicht dat ik voorlopig even geen maskers doe…. Maar als ik zo naar deze kijk wil ik deze nog wel proberen! 🙂

Geef een reactie

