HEMA – Spicy bright and Delight

Voor mijn verjaardag kreeg ik deze lekkere verzorgingsproducten van de Hema! Nu heb ik genoeg de tijd gehad om ze te testen. Dus hierbij de review! >>>


 

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESDe douche schuim is heel erg lekker. Alle geuren zijn trouwens hetzelfde. Het is een dikke schuim, die je zelf makkelijk kan doseren door de knop! Het is een dikke schuim en maakt lekker schoon!



SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESDe douchegel is ook erg fijn. Het is een fijne substantie ook een beetje dik. Het is niet zo vloeibaar! Hij schuimt lekker, ruikt lekker en maakt lekker schoon!


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESDeze scrubgel is erg fijne. Niet alleen om ‘gewoon’ te schubben. Maar ook als je net als ik wel eens jezelf laat waxen. Is dit een goeie scrub om ingegroeide haartjes te voorkomen. Hij is niet te hard, maar wel lekker zacht! Deze is dus echt een aanrader, voor de wax-liefhebbers!!


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESDeze bodylotion is ook erg fijn. Een bodylotion is vaak erg vloeibaar en trekt snel in. Deze is ook erg vloeibaar maar wel vettig, wat ik heel prettig vind. Dat geeft voor mij een verzorgend gevoel. Als je klaar bent met smeren blijft er nog een laagje opzitten wat ik als prettig ervaar. Ook is deze verkoelend, lijkt wel. Dus een aanrader ook voor de zomermaanden!

Als ik helemaal klaar ben mijn mijn douche ritueel. Voel ik mij schoon, ruik lekker en voel mij fris en dat allemaal met deze lekkere producten van de Hema!Β 

Ik hoop dat jullie dit wederom weer een fijne review vonden. Laat een comment achter en vergeet je ook niet om mij te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin? Bij 50 likes op Facebook, komt er een WINACTIE !!!

xTabe,
Jorinde

10 thoughts on “HEMA – Spicy bright and Delight

Geef een reactie

