Jorinde says: CHEESE #4

Het is weer een nieuwe dag, een nieuwe week oftewel een nieuwe Maandag! Zoals jullie nu al 3 weken van mij gewend zijn. Weet een Jorinde says: CHEESE # artikel. In de artikel deel ik jullie mijn afgelopen week in foto’s!

IMG_5378

Maandag had ik een extra dag gekregen om te werken. Weer treuzelde ik weer eens. Dus even een selfie, renende van de trap om de bus te halen! (de bus had ik overigens gehaald)

IMG_5380

Na mijn werkdagje bij V&D. Heb ik nog iedere maandag avond mijn vaste avond op de dansschool. Ook deed ik een les Ballet mee. In deze les kwam ik erachter dat ik een stijve hark ben geworden. Sinds ik gestopt ben met school. Dus heb ik nu een goeie motivatie!

IMG_5383

Dinsdag had ik trouwens ook een extra werkdagje gekregen. Woensdagochtend had ik samen met mijn moeder weer lekker het huis van top tot teen schoongemaakt. Ik had nog lekker de badkamer geschrobd met bleek en jif! Dus even een selfie in de badkamer met mijn glimmende muren. Tevens had ik die ochtend de perfecte knot weten de kneden!

IMG_5384

Ook waren mijn nagels weer even aan de beurt!

IMG_5385

Als lunch aten wij woensdag rijst met GADO-GADO ❤

IMG_5386

Woensdag kwam ook een nieuw Tv’tje binnen. Ik zal jullie het verhaal besparen waarom die andere kapot is gegaan!

IMG_5387

JAAA! Samen met de TV kwam ook deze mooie statief binnen. Nu kunnen mijn zus Madeleine en ik op een ‘normale’ manier filmpjes maken!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Daar had ik dan ook gelijk gebruik van gemaakt woensdag! Deze video is zaterdag online gekomen. De FASHION TAG!

IMG_5388

JAAA! Woensdagavond LATIN SHAPE DAY! Love it so much!

IMG_5389

Na mijn latin shape! Was had ik even een uurtje pauze! Want daarna had ik nog lekker een uurtje streetdance/hiphop gedaan! YEAH I LOVE DANCE! ❤

IMG_5391

Donderdagochtend voor werk had ik even een ochtend om mijn filmpje van woensdag te editten. Ook had ik even mijn nageltjes bijgekleurd!

IMG_5392

Voordat ik moest werken had mijn vader nog even lunch voor mij gemaakt! Bami Goreng met een beetje witte rijst <3!

IMG_5395

Ook had ik nog even getut voordat ik naar werk ging. Let vooral niet op mijn groene vest. HET WAS KOUD, JA!

IMG_5396

Mijn munt thee verslaving bijwerken voordat ik mijn koopavond zou gaan draaien!

IMG_5399

Vrijdag wilden mijn moeder, zus en ik braaf het huis weer schoonmaken. Werd er om 9.40 uur omgeroepen door de straat dat het water tussen 10.00 uur en 12.00 uur afgesloten zou worden. I MEAN! Aangezien ik een afspraak had later die middag. En rond kwart voor 12 de deur uit moest. Ben ik naar de badkamer gerend en had snel gedoucht zodat mijn zus Madeleine ook nog kon douche. Ik heb in geen tijden meer zo snel gedoucht. Iets van 5 minuten! [JOEPIE]

 

IMG_5401

Omdat wij ook vroeg klaar waren met schoonmaken en ik nog tijd had. Hadden wij nog even globaal onze kleren, kasten etc. opgeruimd!

IMG_5407

Mijn train-photo. Opweg naar Hilversum afgelopen vrijdag naar mijn afspraak!

IMG_5414

Ik had een intake gesprek voor de opleiding Fashion Design Sprint 2-jarige traject! JAAAAA! Ik ben meteen aangenomen. Ik ben heel blij. Wel is dit mijn 2e keus kwa opleiding. Mijn eerste keus is nog in werking en dat is nog een geheimpje totdat ik het weet! Maar mocht er wat gebeuren, heb ik tenminste wel een leuke opleiding!

IMG_5415

In de trein opweg naar Amsterdam, deze lekkere crackers gegeten. Een echte aanrader!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Eindelijk vrijdag avond ook weer een maskertje. Dit had ik 1 tot 2 weken niet meer gehad. Ik had het nodig. Deze masker review komt a.s. vrijdag online. En dat zal voorlopige de laatste review zijn op de vrijdag!

IMG_5417

Vrijdagavond was ik lekker aan bloggen geslagen met mijn Appeltje, mintthee en camera!

IMG_5418

Ook ging ik lekker relaxen met Divorce! Props aan Linda de Mol a& CREW! ❤

IMG_5421

Zaterdag was ik lekker vrij! En deed meteen mee aan deze winactie. Wie weet, wie weet!!

IMG_5424

JAAAA! Eindelijk weer trainen in de dansschool. Ik deed 1 uurtje Infinity, 1 uurtje Pilates en nog 1 uurtje Klassiek Ballet. JAAAAA ik ben herboren! Heerlijk! LOVE IT SO MUCH!

IMG_5427

Opweg naar huis regende het pijpenstelen. Ook nam ik een video op! Die zal ergens in Maart online komen! STAY TUNED!

IMG_5428

Ook maakte ik even een pluizenbol-selfie! HAHA! LOVE MY LIFE!

IMG_5440 IMG_5443 IMG_5446 IMG_5463 IMG_5455 IMG_5461 IMG_5462 IMG_5470

OMG! Zaterdagavond was ik eindelijk naar het Nationaal Ballet geweest. JEWELS, het was geweldig! Zo geïnspireerd! LOVE IT TOO MUCH!

IMG_5466

Zondagochtend was ik vroeg wakker. Ik ontbijten met een plakje cake, gekookt water en een kopje koffie. Later die ochtend at ik nog een tosti voordat ik naar mijn werk ging!

IMG_5469

HEERLIJK! De zon scheen maar [(zonne)SCHIJN] bedriegt. Het was nog aardig koud!


Ik heb afgelopen week erg genoten van mijn week. Allemaal leuke dingen gedaan en erg geïnspireerd. Benieuwd wat aankomende week mij brengt? Kijk dan volgende week maandag weer op mijn blog!

Hoe was jouw week? Heb je nog dingetjes die je met ons wil delen? Laat het achter in de reacties ❤

xTabe,
Jorinde
IMG_5445

Geef een reactie

