[review] Dr. van der Hoog masker #4 – AMAZING AVOCADO

In mijn Decembercadeautjes 2014, hebben jullie kunnen zien wat ik voor o.a. voor Sinterklaas heb gehad. 

Ik heb een set maskers gehad van Dr. van den Hoog. De eerste drie reviews hebben jullie de afgelopen drie vrijdagen kunnen bewonderen. Vandaag review ik nummer 4, aldus de laatste: AMAZING AVOCADO. REINIGEND EN STIMULEREND.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Verpakking: De standaard Dr. van der Hoog verpakking. Mooi, simpel, basic, waarbij alleen 1 likje lijm is gebruikt. Dat maakt het ook nog eens creatief en milieuvriendelijk. De kleur van de verpakking geeft al een bepaalde sfeer aan het masker. Hierbij kreeg ik een gevoel van een fris en fruitig masker.

Substantie: De substantie van het kant-en-klaar masker. Was als het ware een hele vloeibare klei. Het leek eigenlijk best wel op een dunne crème, maar dan stevig. Snappen jullie het  nog? De kleur was licht geel/groen en was heerlijk aan te brengen!

Met je neus er bovenop: De geur was heel zacht. Wat ik nu ook gewend ben van Dr. van der Hoog. Toen ik de verpakking open scheurde ontving ik een zachte geur van watermeloen.

Wat viel op: Gelijk tijdens het uitsmeren van het masker. 10 sec. na het aanbrengen van het masker. Brandde het heel licht. Heel erg zachtjes. Dat was erg prettig IPV dat je gezicht in de fik staat!

Eindresultaat: Bij het afspoelen, ging het heel vlot. Ik hoefde niet te poetsen zoals bijvoorbeeld kleimaskers. Net zoals de vorige maskers voelde mijn gezicht gehydrateerd en gevoed aan. Alsof de crème er nog opzat als het ware! Mijn huid voelde weer helemaal zacht, fris, herboren, egaal en schoon aan!

Voor herhaling vatbaar? Jazeker! Maar net zoals de vorige 3 maskers. Het is nu niet van belang om het nu te kopen. Ik heb nog een klein voorraadje aan maskers. Die gaan eerste op! Maar daarna wil ik ze zeker weer kopen!

Cijfer: 9

Mijn masker revolutie in foto’s:

Voor het reinigen van mijn gezicht.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Na het reinigen van mijn gezicht. Voordat het masker erop ging. Oftewel BEFORE!! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES      

Net nadat ik het masker had aangebracht. Oftewel TIJDENS!!

 SAMSUNG CAMERA PICTURES

Gedoucht had en mijn gezicht heb gewassen/gereinigd. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat vonden jullie van de review? Hebben jullie wel eens producten of maskers gebruikt van Dr. van der Hoog? Laat het mij weten in de comments!

xTabe,
Jorinde


 

* LET OP: Dit is het laatste vrijdag artikel betreft mijn Dr. van der Hoog maskers. Die zijn nu op! HAHA

* LET OP: Vanaf vrijdag 6 maart zal er iedere vrijdag een artikel of video online komen betreft een nieuw onderwerp: food & drinks.

Geef een reactie

