Persoonlijk update: Februari #2

Vandaag is het zaterdag maar, vandaag is het donderdag! Ja, het is donderdag wanneer ik dit schrijf. In dit artikel ga ik weer even terug in de tijd. De tijd vanaf de eerste dag van februari 2015.

Vanaf februari hebben jullie mijn Jorinde says: CHEESE # artikelen kunnen bewonderen. Mijn maand begon niet zo heel leuk. Ik heb begin van de maand mijn 2 verstandskiezen laten trekken. Daar had ik nog enige tijd last van. Maar gelukkig waren het de laatste 2. Dus voor heel mijn leven ben ik ‘verstand’ kies-loos. HEERLIJK! Dit duurder ongeveer 2 weken. Voordat het allemaal weer normaal voelde.

IMG_5293

Nu voelt het of het al 2 maanden geleden is, dat ik mijn kiezen heb laten trekken, maar het is pas bijna 1 maand geleden. In de 3e week van februari hebben jullie ook kunnen zien. Dat ik een super leuke afspraak had.

IMG_5487

Ik had namelijk een intake voor een eventuele vervolgopleiding. Een sprint opleiding van 2-jaar. Het betreft de opleiding Fashion Design. Dus mode ontwerpen! Afgelopen woensdag [fashion wednesday] hebben jullie uitgebreid dit artikel kunnen lezen. Zo niet, >> KLIK HIER <<

IMG_5461

Wat ook een hoogte punt was in de maand Fabruari. Was het bezoek aan Het Nationaal Ballet in Amsterdam. In de Stopra heb ik de Ballet voorstelling: JEWELS gezien. Ik had een mooie zitplek. Op rij 7, dicht bij het toneel en kon zo de orkestbak inkijken. Ik heb genoten en veel inspiratie opgedaan!

IMG_5470

Deze maand was weer vliegensvlug gegaan. Had een lastige start maar heb deze maand weer super leuk kunnen afronden. Morgen is het vrijdag (27 februari) dan heb ik eindelijk met mijn bestie een coffe-date en s’avond ga ik naar de HuisHoudBeurs. Heb er zin in! En de laatste dag van de maand heb ik een 2 uur work-out! YEAH, CAN’T WAIT!


Zoals ik al zei: deze maand is vliegensvlug gegaan. Ik heb erg genoten! Voor de maand maart heb ik al allemaal spannende dingetjes in het verschiet! Erg spannend, maar heb er onwijs veel zin in! Tuurlijk kan je op de hoogte blijven. Door iedere maandag mijn artikel Jorinde says: CHEESE # te bekijken!

Hoe heb jij deze snelle maand: Februari beleefd? Wat zijn jou diepte en/of juist hoogte punten! Deel ze, hieronder in de comments!

xTabe,
Jorinde

IMG_5445

 

Geef een reactie

