Jorinde says: CHEESE #5

Zoals jullie vorige week hebben kunnen zien en lezen had ik een top weekje. Vandaag weer alle belevenissen in fotovorm voor jullie, mijn lieve volgers.

IMG_5476

Maandagochtend had ik een afspraak bij de huisarts. Niets ernstig. Over een plekje op  mijn schouder! Gaat gelukkig van zelf weg!

IMG_5481

IMG_5483

Ook hadden mijn zus en ik een dag samen vrij! Die hadden wij besteed aan nagellak kijken bij Big Bazar! [tram-selfies]

IMG_5485

Het weekend was ik vergeten mijn nagels te lakken. Dus maandag even een touch-up met deze mooie Essie lak!

IMG_5489

Maandagavond had ik weer mijn vaste avondje in de dansschool! YEAH, love it soo much!

IMG_5492

Dinsdag & Woensdag had ik gewerkt, gewoon op mijn eigen afdeling!

IMG_5494

Donderdag had ik ook gewerkt. Maar.. YEAH ik mocht het VM-team [styling] helpen. Super leuk! Voor herhaling vatbaar!! Dit was even een wazige pauze-selfie.

IMG_5495

Omdat ik donderdag geen koopavond had. Kon ik lekker bloggen ❤

IMG_5497

Onlangs was ik op instagram getagd door mijn zus voor de #20beautifullwomanchallenge. Deze foto postte ik vrijdag ochtend op mijn Insta!

IMG_5504

YESSS! Eindelijk een koffieleut-date met mijn bestie. Wij zien elkaar echt heel weinig. Maar dat maakt het altijd zo gezellig ❤

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Vrijdagavond was ik nog samen met mijn zus naar de Huishoudbeurs geweest …

IMG_5515

..en naar de Mini Pasar Malam!!

IMG_5516

HMMMMM…. Ook dronken wij een lekker smoothie. Ik had de Pinklady en Madeleine de Mango Tango. Echt leuke namen!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

OUR ROOTS! ❤

SAMSUNG CAMERA PICTURES IMG_5522 IMG_5528

Vrijdagavond sloot ik af met een aflevering: Door het oog van de naald!

IMG_5530

YESSS! Zaterdagochtend WORK-OUT! 1 uur Latin Shape & 1 Pilates ❤

IMG_5531

Genoten van de lessen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook nam ik nog 2 video’s op!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

.. en schooten wij OOTD foto’s!!

IMG_5591

Zaterdag middag hadden Madeleine en onze nagellak opgeruimd en gescheiden. Nu hebben wij iedere een eigen stash!

IMG_5596

Zaterdagavond had ik lekker geblogd!

IMG_5600

JAAAA, zondag was het 1 maart! Superleuke dingen in het vooruitzicht en super spannend allemaal!

IMG_5604

Zondag ochtend had ik nog mijn laatste filmpje ge-edit!

IMG_5605

Ook at ik nog bamisoep met een schep rijst voor dat ik naar mijn werk ging!

IMG_5617

Zaterdagavond had ik ook nog een maskertje gedaan. Daardoor hoeft ik zondagochtend alleen mascara en node lipstick op!


Ik heb deze week weer genoten! Wil jij weten hoe aankomende week mij weer vergaat. Kijk dan volgende week maandag weer op mijn blog Jorinde says: Cheese # !!

 


xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

One thought on “Jorinde says: CHEESE #5

Geef een reactie

