[fashion wednesday] OOTD: Amsterdam Vogue <3 #5

Vandaag in de [fashionwednesday] een OOTD’tje. Afgelopen zaterdag was ik vrij. Daarom hadden mijn zus Madeleine en ik outfit foto’s geschoten. Kijk hieronder wat mijn outfit was!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES


 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESVogue t-shirt. Gekocht samen met het Vogue magazine.

SAMSUNG CAMERA PICTURESClutch: Primark.

SAMSUNG CAMERA PICTURESNagellak: Essie Chinchilly!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURESSchoenen: Korte enkellaarsjes van de H&M

  SAMSUNG CAMERA PICTURESJeans: Highwasted jeans van de H&M.

SAMSUNG CAMERA PICTURESVest: Witte fluffy vest van de H&M.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 


Ik hoop dat jullie het weer een leuke outfit vonden. Misschien heb je er voor jezelf inspiratie uitgehaald! 

xTabe,
JorindeSAMSUNG CAMERA PICTURES

4 thoughts on “[fashion wednesday] OOTD: Amsterdam Vogue <3 #5

Geef een reactie

