TOP 3 Beauty-Fails volgens Jorinde

Grenzen bestaan niets voor niets. Oke, in sommige gevallen kan je ze verleggen i.v.m. ontwikkeling etc. -MAAR ER ZIJN OOK GRENZEN-. Omdat het vandaag het eerste artikel van maart 2015 is. Deel ik graag met jullie de Beauty-Fails volgens Jorinde, ik dus! Dingen wat mij de laatste tijd is opgevallen, in niet-positieve zin. Laten wij maar beginnen >>>

Lieve meisjes en dames. Als je begint met je wenkies te epileren. WEET JE GRENS! Maak ze vooral niet te dun. Wat ik had geleerd van mijn zus. Haal alleen de haartjes weg buiten je wenkbrauw. En ga vooral niet meer weg halen. Want anders krijg je dit:

71srk8 00345342 2217283d79_1374139386_eyebrow-fail2-12__list-noup

Je wenkbrauwen zijn een belangrijk deel van je gezicht. Zij laten jouw gezicht spreken. Zij laten zien als je boos bent, verdrietig of blij!

TIP: BIJ EEN TURKSE OF MAROKKAANSE KAPPER KAN JE VAAK VOOR EEN PAAR EURO JE WENKIES EPILEREN. DIT DOEN ZIJ MET EEN TOUWTJE. ALS JIJ VOORAF AANGEEFT DAT JE ZE NIET TE DUN WILT HEBBEN. HOUDEN ZIJ DAAR EXTRA REKENING MEE. DIT HEB IK ZELF OOK WEL EENS GEDAAN. ZIJ EPILEREN HET STRAK EN NAAR JE GEZICHT!

Hier een voorbeeld van mijn wenkies, die destijds bij een Turkse of Marokkaanse kapper zijn geëpileerd. [sorry voor de wat slechtere kwaliteit]

010

 

Of je kan het wilt groeien laten staan! Ook wel de McDonald genoemd. Zoals dit!

eyebrows 658db271

Ladies, als je begint met make-up. Doe ook geen verkeerde kleur foundation op je gezicht en ook vooral niet te veel. Je ziet er dan heel anders uit, dit wil je toch niet? Blijf altijd jezelf!

8483955
images-16

Oohja! Doe geen lip-liner op als letterlijk lip-liner. Tuurlijk kan je lip-liner gebruiken als basis of als trucje om je lippen voller te laten lijken. Maar ga niet over straat, zoals hieronder!

Bad-Lipliner images-17
Lip-Liner-Yes-No

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. Like knop staat hieronder! 

xTabe,
Jorinde

3 thoughts on “TOP 3 Beauty-Fails volgens Jorinde

Geef een reactie

