Jorinde says: CHEESE #6

Zoals jullie van mij gewend zijn. Weer een nieuwe Jorinde says: CHEESE #, dit keer nummer 6!! In dit artikel zal ik weer mijn afgelopen week met jullie delen via foto’s! HAVE FUNN!!


 

IMG_5622 IMG_5625 IMG_5626

Maandag had ik vrij! Dus had lekker een wandeling door het mooie Amsterdam gemaakt in dit lekkere zonnetje. Samen met mijn zus!

IMG_5634 IMG_5635

Dinsdag had ik gewerkt tot 5 uur. Dus had snel gehaast om snel thuis te zijn! Omdat ik nog even 3 uurtjes los ging in de dansschool. Ik deed 1 uur modern jazz, 1 uur klassiek ballet en 1 uur pilates/streching! LOVE IT!

IMG_5644

Woensdag kwam mijn [fashion wednesday] online. Op dit artikel was ik best trots. Omdat het mooie foto’s waren geworden. Dank aan zus Madeleine!! ❤

IMG_5645

Woensdagochtend had ik mijn moeder weer lekker geholpen met schoonmaken. Heerlijk de badkamer geschrobd van top tot teen!

IMG_5646 IMG_5647

Vervolgens had ik even mijn nagels bij gewerkt en weer verzorgt!

IMG_5649

Ook had ik s’middags nog een afspraak!

IMG_5652 IMG_5659

Woensdagavond ging ik ook nog helemaal los in de dansschool. 1 uurtje Latin shape en 1 uurtje streetdance/hiphop! #LOVEDANCE

IMG_5667

Donderdag werd ik fluffy wakker in mijn roze bedje! Allemaal leuke en spannende dingen te doen donderdag!

IMG_5668

Voor vertrek nog een bakkie pleur!

IMG_5671

LONG TIME NO SEE! #TRAVLING

IMG_5676 IMG_5677

JAAAAA! Ik was weer herenigd met mijn Theaterklasje, voor even! Had nog samen met Silvie, Ayla en Hester samen avond-ge-geten! ❤

IMG_5681 IMG_5682

Een heerlijke donderdagavond gehad!

IMG_5691

Moe maar voldaan richting huis!

IMG_5692

Ik dacht ik doe eens lekker gek. Op dit tijdstip even Balinese muziek luisteren. Teug denken aan wat ik vroeger allemaal had geleerd op Balinees dansen. Misschien weer oppakken? Ooit?

IMG_5723

Na zoveel leuks! Vanaf vrijdag t/m zondag gewoon aan de bak! Op mijn Instagram postte ik deze foto: Mijn TGIF-gevoel is ver te zoeken! Maar gaan met die banaan! I GOT THIS!!

IMG_5730 IMG_5731

Zondag postte ik deze twee Instagram foto’s!!!

IMG_5733

OMG zondag was ik zo moe, na het werk! Dus tijdens het eten [lonely] keek ik lekker naar de TV-Kantine. Heerlijk lachen en ontspannen!


Dit was mijn afgelopen week! Ben je benieuwd hoe ik a.s. week doorloop! Kijk volgende week dan weer op mijn blog voor mijn artikel Jorinde says: CHEESE #!!

xTabe,
Jorinde

IMG_5680

 

Geef een reactie

