Als je haar maar goed zit!

Over een paar weken is het alweer Lente. Sinds een tijdje zit ik te denken om mijn kapsel te veranderen. Al jaren [ik denk zo’n 3,5/4 jaar] draag ik hetzelfde kapsel. -DE WELBEKENDE KNOT- voor vele die mij in die tijd hebben leren kennen! 

Hieronder heb ik wat ideeën op een rijtje gezet wat mij wel leuk lijkt! Alleen ben ik geen kapster. Dus weet ik niet zo goed of het bij mij past.

 

[Ik ben heel licht getint. Ik denk dat ik onder de getinte mensen, het bleekst ben!] Daarbij is mijn haar nu doneer bruin. Mijn haar is best droog. Niet stijl maar ook niet gekruld. Het ligt eraan hoeveel dagen het geleden gewassen is. De eerste dag naar het wassen is het heel zacht natuurlijk, dan is het best wel poeffy [op een lelijk manier] en hoe meer vetter het wordt, hoe meer krul er komt. Dat is wel leuk! [als zeg ik het zelf]

IMG_1102Dit ben ik met gestijld haar [stijltang]. Mijn haar niet meer zolang hoor. Dit was van mei 2014! Het was helemaal dood. Dus er was een heel stuk van af! Maar het geen er even om hoe mijn haar eruit ziet!

IMG_1176
Dit is dan de JORRIE-KNOT! [lekker compact]

IMG_5070
En dit is mijn haar á la naturel. Een paar dagen na het wassen!

LOOK 1: Mijn jaar rood verven. JA! Dan donkerrood, zoals hieronder. Een beetje diep rood! Wat denken jullie?

5a1755a07bf8cf8d83552221077196a7 5c5769eeb23febd4b0b4eba8a8bb24fb 138d5c448b9ae6a8f02c01e3565a601e

LOOK 2: Of juist heel diep paars. Ook wel Blackberry kleur. Dat lijkt mij ook heel leuk. Alleen het ‘ding’ is. Als ik mijn haar rood of blackberry verf. Ben ik bang dat ik nog witter/bleker wordt. Wie geeft mij raad?

9200000005248079_1

LOOK 3: Mijn kapsel! In de zin van knippen. Mijn haar is op schouderlengte. Ik moet het sowieso nodig weer knippen. De onderstaande kapsels leek mij wel leuk! Met een middenscheiding, dat hoeft niet per se. Want ik hou er ook van als het lossig is! Met wat volume, heel lichte laagjes. Een beetje nonchalant. Met aan de voorkant iets korten dan de rest van mijn haar. Geen pony tail voor mij hoor! Maar een hele lange lok tot ongeveer mijn snor [zeg maar]!

a828b74e404dc63be899b01261c78c2f d43cf5e4234b81be3e7791d08484bf7d nonchalant

 

Wie geeft mij raad of tips? Is het wat of niet? 

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “Als je haar maar goed zit!

  1. Leuke inspiratie! Zelf heb ik het een paar maanden terug donkerrood geverfd, alleen de rode gloed gaat er echt heel snel uit dus dat is zonde. Zelf zou ik voor diep donker paars gaan met het tweede kapsel. Ben benieuwd wat je kiest!

Geef een reactie

