Jorinde says: CHEESE #7

JAA JAA! Vandaag maandag en dat betekend: … Jorinde says: CHEESE #. Dit keer editie nummer 7! Zijn jullie er klaar voor?


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Maandag was ik vrij! Dus nam ik een [fashion wednesday] video op! Deze hebben jullie al kunnen zien op mijn YouTube kanaal @STRIKJEVETERSMETSTIJL22.

IMG_5740 IMG_5741

Maandag was het ook zulk lekker weer. Was lekker door mijn stad Amsterdam gaan wandelen. En had nog even een plas pauze in Pathe!

IMG_5745

s’Middags had ik even een BLOG momentje voordat ik ging werken bij de dansschool!!

IMG_5750 IMG_5749

Dinsdagochtend had ik lekker een MOORNING-WORKOUT: Zumba! YEAH! Love It!

IMG_5751

Na mijn zumba lesje. Lag deze op de deurmat. Mijn nieuwe ELLE. Met een vet-leuke aanbieding. Een fashionable fiets!

IMG_5759

Dinsdag was ik ook samen vrij met mijn zus Madeleine. Dus hadden wij heerlijk van het weer genoten met een ijsje op de Museumplein!! NJOM NJOM.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook was ik bezig met een nieuw artikel. Deze zal zeer binnenkort op mijn blog komen!

IMG_5767

Woensdag gewoon weer aan de bak! Dit is de lunch die ik meenam voor mijn werk!

IMG_5770

Ook draaide ik woensdag mijn perfecte knotje. En had ik perfecte nagels!

IMG_5771

Woensdag kwam ook mijn [fashion wednesday] video online!

IMG_5772 IMG_5773

Woensdag kwam ik in de kantine de VOGUE tegen. Deze heb ik lekker doorgebladerd tijdens mijn lunch!

IMG_5774

In mijn koffiepauze nam ik lekker en kop groene thee! #tired

IMG_5777

Woensdagavond had ik nog een Latin Shape lesje! In mijn bed keek ik nog even de nieuwe aflevering van Divorce!! OMG ZO LEUK!

IMG_5778

Donderdag was het gewoon weer tijd om te werken!! 😦

IMG_5779

.. nog even een koffiepauze!!

IMG_5792

Vrijdag had ik er al 3 dagen opzitten! Ik moet er nog 2! Dan heb ik 5 dagen achter elkaar gewerkt! #GETTINGTIRED

IMG_5794

Vrijdag avond had ik nog heel even geblogd. En nog gekeken voor een tripje naar Londen. Heb nog niks voordeligs kunnen vinden. Mocht je tips hebben, graag!!??

IMG_2387

Ook ontspande ik even met een nieuwe aflevering: Door het oog van de naald. Neee.. dit progamma is ook alweer bijna afgelopen!!

IMG_5802

Zaterdag lekker lunch meegenomen naar werk!!

IMG_5804

Zaterdagavond na het werk moest ik even mijn make-up stash uitstallen, hoor’!

IMG_5817

Vol goedemoed mijn laatste dag werken deze week. Dag nummer 5!!!

IMG_5820

YESS!! 18.00 uur!! FREEDOM!


 

Zoals jullie hebben kunnen zien had ik een drukke week met centjes verdienen!! Aankomende week werk ik wat minder. Wil jij weten of ik nog leuke dingen ga doen deze week! Kijk dan volgende week weer op mijn blog >> Jorinde says: CHEESE #!!

xTabe,
Jorinde

IMG_5793

One thought on “Jorinde says: CHEESE #7

Geef een reactie

