Mijn favoriete muziek van het moment! <3

Deze dinsdag deel ik met jullie mijn favoriete muziek van het moment! Voornamelijk gebruik ik Spotify voor al mijn muziek. Daarnaast heb ik wel een I-pod met bijna 10.000 nummer. Als back-up. Want Jorinde zonder muziek = NIET LEUK!

 


IMG_5746 IMG_5747

Dit zijn twee van mijn favoriete nummers. Deze kon ik helaas niet vinden op YouTube. Dus heb even voor jullie een screenshot gemaakt!!

Dat is dat ding – The Partysquad

Mad World – Gary Jules

Latch Acoustic – Sam Smith

Standing on the sun – Beyonce

Ring off – Beyonce

Burn – Ellie Goulding

Harlem Shake

Read all About it (pt |||) – Emeli Sande


Dit zijn een beetje al mijn favo nummers van het moment. Heel divers. Wat oudere nummers die ik heb het-ontdekt!

Ik ben benieuwd wat zou favo nummers zijn, heb jij nog aanraders voor mij? Als je dit zo ziet?

xTabe,
Jorinde

IMG_5672

 

One thought on “Mijn favoriete muziek van het moment! <3

Geef een reactie

