[fashion wednesday] Spring Fashion Wishlist 2015

JOEPIE! Vanaf zaterdag is het op kalender officieel Lente! Dat betekend dat wij weer los kunnen gaan in onze garderobe! Daarom deel ik graag met jullie mijn Spring Fashion Wishlist voor aankomende voorjaar. Misschien haal je er voor jezelf nog inspiratie uit!


 

tas-longchamp

Als eerst een Longchamp-model tas. Het liefst in meerder formaten. Ik hoef zeker geen echt Longchamp tas. Aangezien het nogal prijzig is! Wel zou ik graag zo’n tassende willen, dus in meerdere formaten. In de kleur.. uhh ff denken .. ZWART! Dus als iemand toevallig weet waar ik zo’n set kan scoren? Hoor ik dat graag!

hmprod-2 hmprod

OMG deze twee zwarte rugzakken zijn DELICIOUS! Alleen is 2 van dit soort tassen overdreven. De lak tas had ik als eerste gezien maar later zag ik die wat mattere variant ook op de HM-onlin-shop. Welke zouden jullie kiezen?

sneaker_black_3 white_sneakers_6

Ook zou ik graag nog 1 of meerdere paren lichtgewicht sneakers willen. In zwart & wit! Deze zag ik toevallig op COMEGETFASION.NL.

waterfall_belt_coat_2 waterfall_coat_camel_2

OMG deze jas wil ik al een tijd. Deze heb ik gezien op COMEGETFASHION.NL. Alleen weet ik nog steeds niet welke kleur. Of zwart of camel. Welke zouden jullie kiezen?

41J2ak5Ry4L._SX395_ OLYMPUS DIGITAL CAMERA Palladium-Baggy-Black

OMG JA IK WIL! Pallediums. De kleur sowieso Zwart maar het model weet ik niet. Want ik vind vooral de mini’s leuk een de lange met een flap [foto nr.3]! Misschien wel in meedere varianten en kleuren. Deze hoeven wederom niet echt te zijn!

Daarnaast wil ik ook nog oversized t-shirts. Ik zag in de vlog van http://www.youdoneedmore.nl dat zij in de Primark in Essen was. Op de achtergrond zag ik vet leuke oversized t-shirts. Heel fashionable! Ik zeg snel shoppen! [IF I GET THE MONEY!!!] Daarnaast wil ik ook nog Batik-items scoren op de Pasar Malam {t-shirt, bloesjes, broeken etc..}


 

Wat zijn jouw Fashion Items die jij wilt scoren aankomende voorjaar? Deel ze hieronder in de comments!!

xTabe,
Jorinde

IMG_3366

6 thoughts on “[fashion wednesday] Spring Fashion Wishlist 2015

Geef een reactie

