Jorinde says: CHEESE #8

2DAY IS THE DAY: JORINDE SAYS: CHEESE .. YEAAH! Zijn jullie klaar voor editie numero 8??? LEGGO!

IMG_5829

Maandag was ik vrij! Eerste moeders geholpen met het huis kuizen! En mijn nageltjes weer voorzien van een lekker lak!

IMG_5831 IMG_5840

Oeehhhww YEAH! Maandag middag was ik ook model voor de Rob Peetoom Academy! Mijn haar is super mooi geknipt! Nu weet ik precies hoe ik mijn haar kan stijlen!

IMG_5846

Maandagavond stond ik weer receptie bij de dansschool! Ook deed ik een lesje Piloxing mee van B! THANKYOU DARLING!

IMG_5852 IMG_5853

Dinsdagochtend had ik een mislukte selfie! Ik moest weer even aan de BAK!

IMG_5855

Maar de dag ging gelukkig snel op!

IMG_5865

Dinsdag sloot ik mijn dag af met een aflevering Divorce!

IMG_5868

YESSS! Vanaf woensdag had ik gewoon 3 dagen achter elkaar vrij! TO HAPPY!

IMG_5875

Daarom maakte ik alvast een video…

IMG_5880

s’Middags genoot ik met mijn moeder van ons momentje samen ❤

IMG_5917

Donderdag weer een video opnemen! YEAHH!

IMG_5916 IMG_5929

Ook hadden mijn zus Madeleine en ik weer een dag samen vrij! Wij gingen samen OOTD foto’s schieten met het mooie weer!

IMG_5944

YES! Ook had ik ik natuurlijk geen koopavond dus kon ik eindelijk op de donderdagavond een lesje Essentrics mee doen! Jaaa, ik heb genoten!

IMG_5950

Vrijdagochtend moest ik even mijn filmpje checken of ik deze hele goed had ge-edit! CHECK, CHECK, DUBBLE CHECK!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook waren wij samen vrij op vrijdag! Dus hadden wij weer even OOTD foto’s geschoten!

IMG_5955

Vrijdag was alweer de laatste uurtjes voordat ik weer aan de bak moest! Ik deed nog even een maskertje, ruimde op en eindelijk maakte ik mijn kwasten schoon!

IMG_5964

Het hele weekend gewerkt! Opzich lekker gewerkt hoor. Maar de pauze’s zijn toch altijd even fijn!

Processed with Moldiv

Ik kreeg zaterdagavond van een collegaatje te horen dat er lichtgewicht sneakers waren afgeprijsd. Maar dan ook afgeprijsd!! Dinsdag krijg ik weer salaris dus dan zijn deze baby’s voor mij!

IMG_5962

Voor deze had ik dan weer wel genoeg centjes! ❤


 

Dankjulliewel voor het kijken op mijn blog! STAY TUNED!

xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

2 thoughts on “Jorinde says: CHEESE #8

  1. Dat was weer een fijn weekje zo te zien! Zo leuk om te zien hoe hecht jullie zijn als zussen! Wou dat ik er één had! 😦 En wat zie ik nou….gebruik je de super lekkere facebrush voor het reinigen van je kwasten????? Ik kan onder de douche niet meer zonder dat ding icm een heerlijke facegel. 😉 Xx Fijne week xxxx

Geef een reactie

