TAG: Essence make-up #essenceblogtagmadebyleine

Vandaag voor jullie de Essence TAG, verzonnen door mijn eigen zus Madeleine!! Hierbij mijn Essence stash en de antwoorden op de vragen!!


Wat zit er allemaal in je Essence stash?

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nagelproducten, tools, lipstick, lipgloss, gezichtspoeder, blushes, highlighter, oogschaduwen, eyeliner, mascara’s, oogschaduw basis, wenkbrauw gel en bronzer.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat is het eerste Essence item wat je kocht?

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit was de eerste lipstick die ik kocht. Dit was een aantal jaar geleden toen ik nog in de horeca gewerkte!

Wat is je absolute favoriete product van Essence dat je een ieder kan aanraden?

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

All about matt powder! Ik ben er door op. Je het geeft je geen kleur het matteert alleen! Super product. Vooral als je gewoon echt naturel wilt blijven en niet wilt glimmen. Voor die paar euro..;-)

Welke limited edition van Essence vind je tot nu het allermooiste?

Essence-Cinderella-Collection-2015-SpringE

Ik denk dan toch de Cindrella collectie die binnenkort in de winkels komt! Ik kan niet wachten om een glimp op te vangen van deze collectie vooral van de Highlighter!

Hoeveel lippensticks heb je van Essence?

SAMSUNG CAMERA PICTURES

11 lipstickjes! ❤

Wat is je favoriete Essence nagellak?

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik heb op het moment alleen 2 kleuren Essence nagellak! Daarom heb gekozen voor deze gel-look top coat. Deze laat mijn nagels schinnen. Super en erg budget! Tevens kan je nagellak er ook makkelijk door afhalen! Een echt gel laagje zit er dan op!

Welk product van Essence vind je een no-go?

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze highlighter en blush. Dit komt omdat het bij mijn huidskleur niet helemaal past, dit geldt voor de blush. Aan de substantie moet ik wennen. Ik doe ze zeker niet weg, omdat ik ze nog erg mooi vind. Ik bewaar zij in een apart tasje!

Heb je behalve Essence make-up ook tools of huidverzorging van dit mooie merk?

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jazeker, ik bezit 2 puntenslijpers, 1 kabuki kwast, 1 blending brush en 1 blushkwast!

Als jij een limited edition mocht ontwerpen voor Essence.. Hoe zou deze eruit zien? En wat zou de naam zijn van deze limited edition?

Naam zou zijn: strikjevetersmetstijl22 off course. Het zou bestaan uit diverse kleuren lipstick, vooral donkere kleuren. Nagellakjes zouden donkere kleuren maar ook lichte kleuren bevatten. Zwart, rood, groen -achtige kleuren zou deze collectie bevatten. Ook zou er een oogschaduwpalletje bestaan met deze kleuren. Tevens 2 soorten highlighter, 2 blushes en 2 bronzen. Ook zou ik willen dat deze voor de blanke, getinte maar ook donkere huis toegankelijk is. Ik denk dat deze kleuren daarbij goed passen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tot slot, wat staat er nog op je wishlist uit de prachtige collectie van ‘Essence’?

De hele nagellak collectie van Color&Go, alle lipstickjes, highlighters, bronzers en blushes. Die bij mij staan off course. En de Cindrella collectie vind ik nu al amazing. Graag zou ik daaruit de highlighter willen <3! That’s all!!


Jullie kunnen gerust deze TAG overnemen. Dat zouden wij leuk vinden. Vooral mijn zus Madeleine. TAG haar dan ook even op Twitter of Instagram!


xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

 

6 thoughts on “TAG: Essence make-up #essenceblogtagmadebyleine

Geef een reactie

