Mijn nieuwe + oude Essie nagellakjes.

Lieve mensen,

Vandaag deel ik graag met jullie mijn Essie stash. In mijn februari haul hebben jullie kunnen zien dat ik 4 nieuwe pakketjes Essie lakjes had gekocht bij de Big Bazar! Hier ben ik uiteraard super blij mee. Vandaar dat het mij op een idee bracht. Ook omdat ik daarvoor al 7 Essie lakjes had. Had ik bedacht om al mijn Essie lakjes aan jullie te laten zien. Het is een mooi begin voor een mooie Essie stash. Met andere woorden. Ik wil hem graag uitbreiden, op zijn tijd!


SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES


 ”want to stay haute in the heat? I’ve got the perfect shade.” Essie

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

Summer 2014 Collection: Ruffles & feathers – Haute in the Heat – Roarrrronge


 ”fabulous color is always in style” Essie

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

Color icons: Madamoiselle born in 2000 – Fifte Avenue born in 2003 – Mint candy apple born in 2008


 ”shearling darling, you know I like to shake things up in winter.” Essi

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

Winter 2013 collection: Shearling darling – Parka Perfect – Toggle to the top


”you’re never fully dressed without a good manicure.” Essie

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES

Professional routine: First base base coat – Chinchilly – Good to go top coat


Deze full-size lakjes kocht ik ooit samen met een abonnement van de Elle. Deze set was geloof ik rond de €20,- euro inclusief 6 nummer Elle. Dit kocht ik geloof ik in de zomer 2012. Ik bedenk mij nu dat ik ze al bijna 3 jaar hebt. Dat maakt mij erg blij, dat zij nog zo mooi zijn. Daar in tegen ben ik er ook zuinig op en wil ik ze goed houden!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
v.l.n.r.

nr. 74 Tart deco
nr. 230 Skirting the issue
nr. 73 Cute as a butto
nr. 42 Angora cardi
nr. 37 Lilacism
nr. 75 Smokin hot
nr. 100 Sew psyched

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURES  SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES    


Essie nagellakjes vind ik heel fijn. De kleuren vind ik ten eerste prachtig. De textuur vind ik er fijn, daarnaast is het kwastje ook prettig. Top lakjes dus!!!

 xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

One thought on “Mijn nieuwe + oude Essie nagellakjes.

  1. Dat is inmiddels een mooie collectie geworden Jorinde! Ik heb mijn allereerste Essie lakjes ook bij de Big Bazar gekocht. Ik heb drie setjes gekocht. Moet ze nog proberen maar ben nu nog met een nailtreatment bezig die ik nog 2 weken wil volhouden. 😉 Xxx

Geef een reactie

