Jorinde says: CHEESE #9

YES! Vandaag is het weer tijd voor een Jorinde says: CHEESE. In dit wekelijks artikel laat ik aan jullie mijn afgelopen week zien in foto’s!


IMG_5977 IMG_5987 IMG_5992 

Maandag was ik vrij! Dus heb lekker genoten van mijn vrije dag. Samen met mijn gekke zus!!

IMG_5994 

s’Avonds had ik weer een lekker avondje bij de dansschool! Maar daarvoor had ik een exited afspraak!!

IMG_6005 IMG_6008 

Dinsdag had ik gewerkt! En had mijn avond afgesloten met de laatste aflevering van Divorce en Shopping Queens! LOVE IT!

IMG_6011 

Woensdagochtend had ik mijn moeder geholpen met het huis schoonmaken! Maar er moest gewoon weer koopavond gewerkt worden!

IMG_6012 

Voordat ik naar werk ging. Kreeg ik nog een bordje rijst, groente en omelet!

IMG_6016 

Ook deed ik even een touch up!

IMG_6020 

Donderdag was ik de hele ochtend en middag vrij! En draaide ik alleen de koopavond. Ook deed ik nog een bakkie pleur met mijn gekke zus!

IMG_6027  IMG_6039

Vrijdag had ik ook de hele dag gewerkt! Zaterdag was ik wel vrij. s’Ochtends deed ik een lesje Infinity en had s’middags ook nog een exited afspraak. Dit was een vervolg van afgelopen maandag! JAAA! Ik heb namelijk een 2e baan erbij. In het weekend blijf ik bij V&D werken. En door de week ga ik 12 uur p.w. bij de Albert Heijn werken! Wat ben ik blij zeg. Ik ga een beetje minder werken. Ga lekker centjes verdienen, heb meer vrije tijd, ga er niet op achter uit en heb afwisseling!! JOEPIE!

IMG_6047 IMG_6048 

Zondag was het weer zover. Weer een dagje werken! Gelukkig begon ik een uurtje later dus had geen last van de zomertijd!!

IMG_6050

 

IMG_6051

Gisteravond deed ik lekker mijn fluffy sweater aan, nam een grote kop thee en ben lekker BUCH IN DE BAJES gaan kijken! Ik zeg…


…xTabe

Jorinde

IMG_6049

 

4 thoughts on “Jorinde says: CHEESE #9

  1. Was weer een druk weekje zo te zien. En gefeliciteerd met je nieuwe baan. Goede deal zo te lezen. Qua geld er niks op achteruit maar wel meer vrije tijd! Ik zeg goed bezig moppie! Fijne week 😉 Xxx

Geef een reactie

