Persoonlijk update: Maart #3

Het is alweer de laatste dag van de maand: Maart. Wat gaat de tijd toch snel. Voor je het weet zitten wij alweer aan het kerstdiner. Maar zullen wij eerst genieten van de mooie lente en zomer die komen gaan!!?


Afgelopen maand heb ik weer piekjes en daaltjes meegemaakt. Dit keer gelukkig geen verstandskiezen trekken haha!

Begin maart, 5 maart op precies te zijn had ik een dansauditie voor een eventuele dansopleiding. Deze auditie had ik op dezelfde school waar ik vorige jaar ook auditie had gedaan en waar ik afgelopen jaar mijn Theateropleiding volgde. Ik keek er erg naar uit! Om te dansen/auditeren en om mijn Theaterklasje weer te zien! Helaas was niet iedereen aanwezig van de Theaterklas. Maar dan maakt niet uit!

IMG_5683 IMG_5687IMG_5678

Het voelde eigenlijk erg vertrouwd. Alsof ik nooit was weg geweest!!

Na het weekend van de auditie kreeg ik een mail met de mededeling: dat ik weer niet was aangenomen. Terwijl ik zelf wel een goed gevoel had tijdens en na de auditie! Helaas pindakaas. Ik was even van slag. En kon het niet zo goed bevatten!

Ik heb het geaccepteerd en laat het voor wat het is! Ik blijf nog dansen en sporten bi de dansschool. Want dat vind ik nog steeds super leuk!


Daarnaast heb ik erg zin in de opleiding FASHION DESIGN SPRINTTRAJECT 2-JAAR. Daar was ik februari voor aangenomen! Ik kan niet wachten!!


In Maart heb ik verder veel gewerkt! Lekker centjes verdiend! Ook was ik even tussendoor 3 dagen achter elkaar vrij (HEAVEN)! Met mooi weer dus hebben mij zus Madeleine en ik lekker genoten en OOTD foto’s geschoten!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Op het moment dat ik dit schrijf is de Prijzen Circus in aantocht! Ik zal de maand Maart dus afsluiten tijdens de Prijzencircus! Ik hoop dat het lekker druk wordt zodat de tijd snel gaat!


Morgen is het woensdag 1 april, dus weer tijd voor een [fashion wednesday]. Morgen komt er dus een OOTD online die samen schoot met mijn zus Madeleine!!


xTabe,
Jorinde

 

 

 

 

Geef een reactie

