Mijn favoriete progamma’s van de afgelopen tijd!

Vandaag deel ik met jullie mijn favorieten progamma’s van de afgelopen tijd!!


 

334493

Ik vond het zo erg dat Menno Buch overleed. Maar gelukkig zetten zijn vrouw het progamma Buch in de Bajes voort! Sinds het eerste seizoen kijk ik wekelijks graag naar dit progamma en keek steeds uit naar de volgende aflevering. Hoe mensen soms in de bak komen etc. Heel interessant.


 

2496368

Schaep Ahoy! Het vervolg van Het schaep met de 5 poten! Ik hou er van. Lekker amuserend en kan zo genieten van de verschillende personages! HEERLIJK!


 

oogvandenaald

Soo much INSPIRATION! Ook omdat ik nu zelf een mode opleiding ga volgen! Heeft het mij geïnspireerd. En dingen meegegeven waar ik in de toekomst op kan letten!


 

TVKantine439

De TV-kantine is ook zo’s heerlijk progamma. Dit kijk ik meestal op de zaterdagavond terug. Als ik weer eens heb gewerkt! Lekker humor, leuke persiflages! Hoe gekker, hoe beter! Ik hou ervan!


 

277292

OMG! Waarom heb ik nooit seizoen 1 & 2 gekeken! GE-WEL-DIG! Ook de perfecte acteurs. Ik keek ook altijd uit naar de volgende aflevering! SUPER! Ik kan niet wachten op seizoen 4!


Wat zijn jouw favorieten progamma’s?

xTabe,

Jorinde

 

2 thoughts on “Mijn favoriete progamma’s van de afgelopen tijd!

Geef een reactie

