Persoonlijke update: April & Mei: Terug van weg geweest!! #4 #5

I’M BACK! I KNOW


Voor de mensen die mij volgen, zal ik even uitleggen hoe & wat! #LEGGO


Ongeveer 2 maanden heb ik even niks meer gedaan met mijn BLOG! Mijn inspiratie was weg, het ging niet lekker op mijn werk en zat weer eens te manen over van alles en nog wat..


INSPIRATIE: Als je geen inspiratie hebt, kan je dat wel gaan opwekken. Maar als er niks in je hoofd komt, komt het niet. Het speelde ook wel mee dat ik even niet lekker in mijn vel zat (niets ernstig)! Dat gebeurt en dat moet je gewoon accepteren. Hoe graag je soms ook wilt!

WERK: Sinds half april heb ik een job erbij.. JOEPIE! Sinds half april ben ik werkzaam bij de Albert Heijn als cassiere. Ongeveer 12 uur per week, doordeweeks. Ik heb het erg naar mijn zin, werk geen hele dagen, verdien goed en heb fijne collega’s. Daarnaast werk ik nog bij de V&D. Dat is nog maar van korte duur. Ik mag gaan aftellen! Eigenlijk loopt mijn contract tot eind Juli 2015. Alleen loopt het even anders dan gepland. Ik heb op 1 mei mijn ontslagbrief ingeleverd. Nare spanningen, communicatie, afspraken, druk, irritatie, vervelend, dat zijn de woorden die ik hierbij kan toelichten. Het is nu echt op! Daarom heb ik besloten om eerder te willen stoppen. Verder ga ik er niet op in! Het is zoals het is. Daarnaast heb ik gelukkig Albert Heijn gevonden waar ik het erg naar mijn zin heb! Toch ben ik stiekem opzoek naar een leuk ander part-time baantje erbij. Het heeft geen haast!

SCHOOL: Tjaa.. wat moet ik hier nu opzeggen. Daarmee zat ik ook mee in mijn maag. Afgelopen schooljaar is de eerste studie geweest die ik niet heb afgemaakt. Omdat het een keuze was! Sinds die ene 1 december ben ik alleen maar gaan werken en niet zoveel nagedacht. Toch was ik afgelopen februari/maart aangenomen voor een nieuwe vervolgopleiding FashionDesign Sprint. Super trots ben ik, dat ik ben aangenomen. Vaak heb ik hier toch mijn twijfels over! Dat maakt het, dat ik mij zo nu en dan niet lekker in mijn vel voel. Ik ben 23 jaar en weet het niet!!?? Twijfels zijn ook niet goed, nou ja! Het doet wel leven. Zodat je door blijft nadenken! Ook kan ik niet in de toekomst kijken. Eigenlijk wil ik nog zoveel leren, maar dat kan allemaal niet te gelijk. Ook moet je daarover weer keuzes maken. En je kan niet je toekomst plannen. Wel dromen! Ik vind het allemaal zo lastig! Maar dat is mijn leven, en ik accepteer het. Gelukkig kan ik er met mijn lieve moeder veel over praten. Omdat wij elkaar zo goed kennen <3! Ik wacht maar hoe het allemaal loopt, het lot beslist! (alweer) Paniek, is niet het juiste woord. Het is meer wanhopig-achtig. Dan denk ik, waarom weet ik het niet. Toch weet ik dat het goed gaat komen! Het gevoel dat alles nog niet geaard is, het is nog niet geland op papier misschien wel. Maar het geaarde, gelande gevoel is er nog niet. Het is iets wat nog in de lucht zweeft. Dat zweverige gevoel + de twijfelsgevoelens zullen mij lijden naar een nieuw hoofdstuk in mijn leven! 

SPORT/DANS: Daarnaast heb ik het nog erg naar mijn zin bij de dansschool. Iedere maandag ga ik er met plezier naar toe om te werken en te work-outen. Ook heb ik daar nu meer tijd voor omdat het goed te combineren is met de Albert Heijn! Sinds mijn laatste dansauditie (waar ik niet ben toegelaten) heb ik eigenlijk niet meer gedanst. Ik heb meer gework-out (piloxing, latin shape, infinity, etc). Maar niet echt gedanst. Dat wil ik nu weer gaan oppakken. Laatste had ik het er nog met mijn moeder over dat ik dat weer wil gaan doen. Toen zei ze:’ Jaa, ik vind het zo jammer. Dat je niet meer lekker gaan dansen!’ Superlief! ❤


‘TOEKOMST’ Wat nu een beetje mijn doelen zijn: lekker werken bij de Albert Heijn, V&D afmaken (mijn tijd uitzitten), veel sporten en dansen (weer oppakken, strakker in mijn vel en ontspanning), wellicht kijken naar een 2e baantje erbij (geen pré),  1 dagje naar Duitsland met mijn zus (DM shoppen), niet te veel druk zetten op mijn toekomstige opleiding (het komt wel goed) en wie weet toch nog 1 weekje naar Spanje met mijn lieve Zus! En vooral genieten van alles wat er op mijn pad komt. Leren van leuke en nieuwe dingen maar ook leren van negatieve dingen (dat heb ik onlangs wel gedaan/werk). Tot slot: wil mijn mijn mooie blog waar ik trots op ben weer oppakken, met het liefst 1x in de week een video. Hiervoor zal ik nog even moeten zoeken naar een lekkere planning. Maar ook dat, komt weer goed! WAT VINDEN JULLIE TROUWENS VAN MIJN NIEUWE LAY-OUT?

Trouwens, het lijkt mij super leuk om mij bezig te houden met Interieur. Het lijkt mij leuk om jongeren, studenten of wie dan ook te helpen met het inrichten met zijn/haar kamer (voor een klein bedrag). Of als iemand op kamers gaat of  zijn/haar kamer wilt veranderen voor een klein budget! Hiervoor moet ik nog even de tijd nemen. Maar, mocht jijzelf of iemand anders kennen die dat in de toekomst wilt gaan doen en hulp nodig hebt. Neem dan contact met mij op via strikjevetersmetstijl@hotmail.com (klopt geen 22)! 


Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben, maar dat denk ik wel! Alleen maar liefde voor jullie! ❤ X

Deze blog sluit ik dan ook af met een passende quote:

images

 

xTabe,
Jorinde

 

 

 

2 thoughts on “Persoonlijke update: April & Mei: Terug van weg geweest!! #4 #5

Geef een reactie

