Een frisse start..met shoplog

img_2668

Het is weer maandag vandaag. Voor vele een moeilijke dag met opstartproblemen, geen zin etc. Vandaag begint voor mij weer een nieuwe frisse start op mijn blog. Gister hebben ik jullie alles een beetje uitgelegd!

Ik heb besloten om nu 3 artikelen per week online te gooien + 1 video. Mijn vaste artikeldagen zullen maandag, woensdag en vrijdag zijn. De video die ik wekelijks online wil gooien, komt op de zondag! DRUK OP DE FOLLOW BUTTON OM UP-TO-DATE TE BLIJVEN!


Om precies te zijn bestaat over precies 1 maand mijn blog 1 jaar. Daarom leek het mij leuk om een win actie te organiseren! Wat zouden jullie daarvan vinden? Ik zal een mooi pakketje samen stellen een leuke win actie bedenken! (dat komt wel goed) Ik zal jullie z.s.m. laten weten wat je moet doen voor de win actie!


Ook laat ik jullie graag even mijn spulletjes zien die ik de afgelopen tijd heb gekocht:

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

ACTION:
4 x (officieel) Jewellery opbergsystemen €2,99 p.s.
1 x watenschijfhouder €1,39
1 x watenstaafhouder €0,99
2 x witte bloemblikjes €0,49 p.s.
1 x rietjes €0,49
1 x stofzuigerzakken €1,99
1 x huishouddoekjes €0,99

houten lettertjes (ook in zwart en houtkleur) €2,79 (als ik het goed heb)
cijfertjes (ook in zwart en houtkleur) €1,79 (als ik het goed heb)
2 x plaktatoos €0,99 p.s. (er zijn totaal 4 varianten)

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook kocht ik 2 kledingrekken speciaal voor koningsdag, aangezien ik veel fashion ging verkopen! (let vooral niet op de wasmanden, het is hier in huis een lopende wasserette!)
met wieltjes is €15,95
zonder wieltjes €8,99

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Bij AH kocht ik deze Ariadne at Home bordjes in de mintblauwe, roze en witte variant. Voor maar 1 euro. Ik heb ze in de taartbordjes en ontbijtbordjes gekocht!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

OMG! Er was nagellak festival bij Kruidvat! Ik kocht al deze lakjes, oliepotje en nagellakremover!. Lakjes waren €1,69 per twee, remover €0,99, oliepotje €1,39 geloof ik! De remover, oliepotje, top- en basecoat, mijn zwarte en witte lakje kocht ik 1 week voor het nagellakfestival in de aanbieding 2e halve prijs. Alle overige lakjes 1+1! (ook mijn Cindrelle glitter topper!)

Bijna vergeten! Mijn Cindrelle Highlighter! €3,39.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze lipproducten kocht ik bij de Trekpleister in de aanbieding 1+1. Hierkomt heel binnenkort een artikel over!


 

Wat vonden jullie van mijn aankopen? Wat heb jij de afgelopen tijd gekocht? Ook geslaagd bij het nagellakfesitval?

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “Een frisse start..met shoplog

  1. Wauw ik ben verliefd op je borden! Waarom hebben ze die bij mijn AlbertHeijn niet? Leuke aankopen! Nagellak heb ik niet meer gehaald, kom de deur eigenlijk nog amper uit 😁

Geef een reactie

