Essence: nieuwe lipproducten.

Onlangs zijn er bij ons in Amsterdam veel Kruidvat’s en Trekpleister’s bijgekomen. Naja, deze inplaats van de Dirx gekomen. Mijn zus Madeleine en ik konden ons geluk niet op! NOG MEER ESSENCE EN CATRICE <3. Een paar weken terug had de trekpleister een zaterdagactie 1+1 op alle make-up. Wij er heen. Heb een paar nieuwe dingetjes gekocht van Essence! Hieronder de foto’s en swatches!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES


ESSENCE LIPLINER: 13 TRANSPARANT

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is de eerste keer dat ik een lippotlood gebruik. Ik ben erg tevreden. Aangezien mijn lipstick gewoon goed blijft zitten. Het plakt als het ware aan het lippotlood op mijn lippen. Ook ben ik erg blij dat hij transparant is. Zo kan ik hem voor elk lipstickje gebruiken!


ESSENCE LIPSTICK: 04 ON THE CATWALK

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik ben echt een oen! In de winkel had ik niet goed gekeken. Mijn lipstickje was al 1x aangeraakt. Dus heb ik er maar een stukje afgesneden. Omdat je ook geen make-up kan ruilen!

Wel ben ik erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Goeie kleur, dierproefvrij merk, lekker smeerbaar. Lekker kleurtje voor alle seizoenen!


 

ESSENCE LIPSTICK: 05 COOL NUDE

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Op Todaysbeauty.nl had ik gelezen dat nr. 05 COOL NUDE de dupe zou zijn van FAUX van MAC. Aangezien ik geen lipstickje ga halen wat om er nabij de €20,00 euro is en nog eens op dieren wordt getest. Dacht ik nou, dan doe ik dat zo! Nu heb ik een dupe van een MAC lipstickje. Mooie kleur, lekker nude en alledaags. YUP, ben er ook blij mee!


 

ESSENCE LIPSTICK: 07 NATURAL BEAUTY

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook ben ik erg blij met mijn laatste lipstickje. Ook een nude variant met een roze ondertoon. Ook lekker alledaags, lekker smeerbaar, mooie kleur en van Essence!


 

Ik ben erg blij met mijn aankopen! Het is niet veel! Maar wel superrrrr leuk!! Wat vonden jullie van mijn aankopen!

xTabe,
Jorinde

 

Geef een reactie

