REVIEW: Primark Make-Up blender op een stokje V.S. Real Techniques Concealer kwast

Aanstaande zondag zullen jullie mijn Den Haag Shoplog zien. Daarin zullen jullie zien dat ik een Make-Up Blender kocht op een stokje. Hij zag er ten eerste heel schattig uit en was maar €2,- euro. Graag wilde ik deze voor jullie reviewen, bij deze dus!


Voordat ik concealer gebruikte, mijn puur-natuurlijke oogkringen!!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is de concealer die ik gebruik, van Essence. Tijdens de review bedacht ik mij: Hey, het is wel leuk om zo’n beauty blender t vergelijken met mijn concealer kwast die ik altijd gebruik!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Mijn schattige roze Beauty Blender op een stokje! ❤

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Concealer aanbrengen onder mijn rechter oog.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

BLENDEN MAAR!!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Review: Voor mijn gevoel gaat het blenden heel zacht en prettig. Hij blend heel natuurlijk en zacht uit! Ik dep en blend alleen en smelt op een natuurlijke manier met mijn kringen!


 

Concealer aanbrengen onder mijn linker oog.

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

BLENDEN MAAR!!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Review: Ik merk toch aardig verschil. Met de kwast ben ik echt aan het verven op mijn gezicht. Het smelt  niet samen met mijn kringen onder mijn ogen. Wat mijn schattige beauty blender juist wel doet.


 

Zie hieronder het verschil!!! (welke vind jij natuurlijker?) (op de foto is de linkerkant met de beauty blender gedaan en de linkerkant met de kwast, spiegelbeeld he’!)

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

De foto’s geven het antwoord aan. Ik ben super-duper blij met mijn schattige beauty blender van €2,- euro. Daar kan mijn real techniques kwastje niet tegen op! Dus mocht je in de Primark komen en deze tegen komen en toevallig opzoek zijn naar een goeie concealer blender! Grijp dan je kans voor €2,- euro!

Het is even een tijd geleden dat ik een review schreef. Ik vond het wederom weer super leuk om te doen! 

xTabe,
Jorinde

6 thoughts on “REVIEW: Primark Make-Up blender op een stokje V.S. Real Techniques Concealer kwast

Geef een reactie

