Review: H&M nagellakspray & Essence gelnagellak

Een tijdje terug hebben jullie kunnen zien dat ik  de Essence Base- en Topcoat kocht van de ‘nieuwe’ GEL-nailpolish-line. Vandaag is het dan zover, vandaag review ik deze en laat ik jullie zien hoe ik deze gebruik. Inclusief een H&M Quick Dry Spray for nailpolish. Die zullen jullie a.s. maandag zien in mijn shoplog. Laten wij maar snel beginnen!!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Voor dat je stap 1 toepast. Zorg ervoor dat je nagels schoon zijn, gevijld naar wens etc.


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Stap 1: Lak 1 laagje van de Gel Base Coat op je nagels. Dit kan je even 1 tot 2 minuten laten drogen. Je zal merken dat het niet kurk droog aanvoelt. Dat is het gel laagje. Dus dat is goed!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Stap 2: Lak vervolgens een basis laagje van je gewenste Essence gel color op je nagels. Ik heb de kleur: 24. Indian summer gebruik. Wat is hij mooi he’?! Ik strijk ongeveer 4 tot 5 keer mijn kwastje van het randje. Het hoeft maar een dun basis laagje te zijn. Kijk maar, je kan er gewoon door heen kijken!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Stap 3: Als je op beide handje je basis lak heb gelakt. Kan je linia-rekta je 2e goeie laag opbrengen. Dit hoef je niet te laten drogen (aangezien het een heel dun laagje is). Hier zie je ook het verschil. Links is de hand met 1 laagje, rechts is de hand met 2 laagjes! Het 2e laagje moet uiteraard dekkend zijn!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Stap 4: Nu je beide handen met 2 laagjes heb gelakt. Kan je, je beide handen/nagels be-sprayen met je Quick Dry Spray. Ik doe meestal ongeveer 3 spray-tjes per hand. Zodat ik alle nagels heb meegepakt. Het komt ook een beetje rond om je nagels. Ik heb geen idee of er olie inzit. Maar zo voelt het wel (lichtjes hoor). Zo voed je gelijk rondom je nagels!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Stap 5: Ik laat het meestal 1 tot 2 minuutjes intrekken. Dan lak ik mijn laatste lakje op. Dat is natuurlijk de Gel top coat. Hiervan ook alleen maar 1 laagje!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Stap 6: Nu zijn wij al eigenlijk bij de laatste stap! Gelijk na mijn top coat laagje spray ik nog 1x beide handen/nagels met de Quick Dry spray. Dan is het nog 1 tot 2 minuutjes intrekken en dan ben je eigenlijk klaar om te gaan! Je kan eventueel nog even je uitschieters weg werken. That’s IT!


Review: Essence Gel Polish

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Toen ik hoorde dat Essence een Gel Polish op de markt ging brengen. Was is super blij en enthousiast. Ik kon niet wachten! Nu heb ik eindelijk de base- en top coat in huis en nog wat kleuren. Maar bij mij blijft het niet 1 week zitten zonder een chip. Meestal de volgende dag ontdek ik al een chip. Dat komt ook doordat ik veel met mijn handen in het water zit en altijd met mijn handen in de weer ben (kassa draaien etc.) Dus voor mij is het geen ‘heaven’. Wel vind ik dat het een uitstraling heeft van een Gel lak. Als je alle producten uiteraard gebruikt. Daarnaast vind ik alle kleurtjes zo leuk, mooi en super betaalbaar. Vooral als Kruidvat en/of Trekpleister weer een 1+1 nagellakfestival hebben! Kortom, ik vind het wel super leuke en betaalbare nagellak. Maar in mijn geval blijft het niet een aantal dagen chip-loos. Wel ben ik er blij mee, en lak nu vaker mijn nagels. Ook om alle kleurtjes weer even te kunnen bewonderen op mijn nageltjes!


Review: H&M Quick Dry Spray

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

OMG! Wat een musthave is dit. Deze vond ik in een speciale korting op de H&M online shop. En ik dacht voor die 2 euro probeer ik het wel uit. En OMG, wat ben ik blij met deze spray. Hij zegt echt wat hij doet, het laat je nagels snel drogen. De geur is ook prettig, het heeft een soort verzorgende geur (parfum achtig) maar niet sterk. En ik heb het idee dat er een soort van olie inzit. Wat meteen rondom mijn nagels voedt. Maar dat weet ik dus niet zeker! Al met al, ben ik erg blij met deze aankoop. Op het moment heb ik al 1/3 opgemaakt. En wacht met smart op de nieuwe kortingsactie, zodat ik weer even kan inslaan! Ik zeg TOPIE-JOPIE! Ook zeker handig voor als je teennageltjes gaat lakken!!


Ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt voor de Gel lak van Essence en de Quick Dry spray van H&M. Voor vragen kan je altijd contact opnemen. En laat mij vooral je eigen ervaring weten van 1 of beide producten! 

~Eerlijk hoeveel kleurtjes heb jij al aangeschaft van de Essence Nailpolish Gel lak?


SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

xTabe,
Jorinde

 

2 thoughts on “Review: H&M nagellakspray & Essence gelnagellak

Geef een reactie

