Review: P2 Gold Highlighter

Vandaag weer een review. Dit keer een highlighter. Deze is van het Duitse merk P2. Het is van de collectie: Culture Spirit. Helaas heb ik alleen de Highlighter bemachtigd. Zelf had ik graag nog de blush en bronzer gehad. Helaas Pindakaas!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
P2 CULTURE SPIRIT HIGHLIGHTER 010 LUXURY

P2 is een merk dat bij de DM-dorgisterijen in Duitsland wordt verkocht. Het is een budget merk vergelijk baar met Essence en Catrice.

De collectie: Culture Spirit heeft een uitstraling, een beetje Indian style, veel kleuren, vooral gericht op de getinte huid. Alle hulsjes van de producten zijn voorzien van een goud detail.

Het is overigens een crème hightlighter en geen poeder! Deze highlighter kost €3,75 euro.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
P2 CULTURE SPIRIT HIGHLIGHTER 010 LUXURY

SAMSUNG CAMERA PICTURES

P2 CULTURE SPIRIT HIGHLIGHTER 010 LUXURY
SAMSUNG CAMERA PICTURES
P2 CULTURE SPIRIT HIGHLIGHTER 010 LUXURY
SAMSUNG CAMERA PICTURES
P2 CULTURE SPIRIT HIGHLIGHTER 010 LUXURY
SAMSUNG CAMERA PICTURES
P2 CULTURE SPIRIT HIGHLIGHTER 010 LUXURY

 


Review: Het is een fijne highlighter. Normaal ben ik altijd van de poeder! Deze daarin tegen vind ik erg fijn. Het is een wat stevigere crème, waardoor het niet zo licht op mijn vinger aanvoelt. Tijdens het aanbrengen voelt het ook wat steviger aan (geen plamuur gevoel hoor!) Wel moet ik hem goed uitwrijven op mijn jukbeenderen, en heb ik 2 tot 3 laagjes aan opgebracht voor een mooi effect. Ik vind de prijs-kwaliteit heel erg goed. Je betaald nog geen €4,00 euro voor zo’n mooie gouden highlighter. Daarnaast waar kan je nou een echt gouden hihlighter vinden? Kortom, ik ben er erg blij mee kwa prijs-kwaliteit en vind hem gewoon FLWLSS!! ❤

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Op deze foto heb ik verder niks op mijn huid kwa basis! Maar je ziet toch de highlighter!!


 

Zelf ben ik licht getint, met een roze ondertoon. Ondanks dat ik een roze ondertoon heb en geen gele. Vind ik hem eigenlijk best wel mooi staan. A.s. vrijdag komt er een look online met deze FLWLSS Highlighter, waarbij hij beter en helemaal tot zijn recht komt!!

Ben jij benieuwd, hoe de highlighter zal stralen? STAY TUNED!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
<3<3<3

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

