MUA #1: African Golden Summer Vibe

Afgelopen woensdag hebben jullie mijn review kunnen lezen van mijn nieuwe FLWLSS highlighter. Door deze highligter kreeg ik zoveel inspiratie. Dat ik een mooie SUMMER-look heb gemaakt (check de naam van deze look <3). Aangezien het overmorgen op kalender officieel zomer is, is dit misschien voor jou wel een inspiratie!

Zelf ben ik met deze make-up look ongeveer 15 tot 25 minuten mee bezig geweest. Ook omdat ik natuurlijk bezig was mooie kiekjes te maken. Ik zal alles van begin tot eind laten zien, wat ik heb gedaan!


SAMSUNG CAMERA PICTURES
Naturel, nog niks op mijn gezicht!
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Priamark beautyblender + Essence concealer 20. softbeige

Tijdens het maken van deze look, was ik die avond ervoor ziek geworden. Daarom zie ik er zo belabberd uit!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
NATUREL
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Persoonlijk doe ik eigenlijk altijd alleen onder mijn ogen concealer! Blenden maar…

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Real Techniques buffing brush + Catrice matt mousse foundation 011. light beige
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Op mijn voorhoofd, wangen, neus en kin stip ik altijd wat foundation.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Blend dan alles in mijn huid.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Essence Eye shadow base
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Daar doe ik altijd alleen 1 stipje op elk ooglid
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Blend alles met mijn vinger in mijn oogleden.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ebelin poederkwast (nieuw) + MUA poeder shade 2
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Vervolgens poeder ik mijn gezicht af.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Deze kwast heb ik overigens nieuw. Hier zal binnenkort een review van verschijnen op mijn blog. Dus STAY TUNED!!
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Met mijn Miss Sporty wenkbrauwpotlood 002 brown mijn wenkies bij tekenen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
MUA PALLET: Heaven on eart
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Met mijn H&M oogschaduw brush pak ik de kleur: Myon Dust
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Deze doe ik op mijn gehele ooglid.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Daarna pak ik deze mooie gouden kleur: Golden Sand.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Deze doe ik royaal op de buitenste kant van mijn oogleden, lekker royaal en een beetje in de arcadeboog.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dan de mooie highlighter uit het pallet: Aurora. Hiervoor gebruik ik mijn Real Techniques domed shadow brush ❤
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Onder mijn wenkies..en binnenste ooghoek.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Zie hier wat een highlighter onder je wenkies doet!
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Blenden maar, dit doe ik met mijn Real Techniques duo-feber eye brush
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Zie hier mijn mooie kleuren combi op mijn ogen!!
SAMSUNG CAMERA PICTURES
.. en open.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Essence liquid eye liner
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Doe er lekker een dikke lijn op met een lekker wing.. Kijk het verschil wat een eye liner kan doen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES
Real Techniques contour brush + Catrice Luminizing Bronzer
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Het is tijd om een beetje de shape, dit doe ik op de rand van mijn jukbeenderen, lichtjes op de hoeken van mijn voorhoofd en lang mijn kaaklijn.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Real techniques blush brush + Catrice 050. Apropos Apricot
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Vervolgens blend ik mijn bronzer en highlighter tot één geheel.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
OMG mijn gouden bronzer ❤
SAMSUNG CAMERA PICTURES
p2 Culture Spirit – 010. luxury
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Deze crème highlighter breng ik aan met mijn vingertoppen.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ongeveer 2 tot 3 laagjes… voor het mooie effect.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Kijk het verschil
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Blenden maar..
SAMSUNG CAMERA PICTURES
FLWLSS

SAMSUNG CAMERA PICTURES
De laatste stap, de lippen. Essence Transparante lipliner + Catrice 190 The Nuder The better
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Mijn lippen doe ik lekker nude omdat mijn wangen en ogen al SHINNEN!!

Dan is dit alweer het einde van de look, hieronder heb ik nog een paar kiekjes. Van de totale look!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESNagellak is van Essence 22. Indian Summer. Vorige week vrijdag hebben jullie kunnen zie hoe ik deze nagellak heb opgebracht!!


SAM_1170_Fotor_Collage


Ik hoop dat jullie het een leuke en inspirerende look vonden. Mocht je hem ook maken, zou ik het leuk vinden als jij mij bijvoorbeeld tagd via Instagram om Twitter!! I SUPPORT YOU 2!! Wil je meer van dit soort make-up-looks zien (of via video) Laat het mij dan weten in de reacties.. Ik vind het super leuk om te doen!!

xTabe,
Jorinde

 

 

Geef een reactie

