Nieuwe bioscoopfilms die ik graag wil zien. #pathe

Een heel nieuw artikel. Nog nooit heb ik een artikel als deze geschreven. Wel wil ik het graag met jullie delen anders zou ik hem niet maken.  In de bioscopen draaien of komen er weer nieuwe films. Zelf heb ik een Pathe pas dus kan onbeperkt naar de film. Ik heb overigens de normale van €19,- per maand. Maar je kan ook de gold nemen die is €26,- per maan. Die heb ik ook gehad. Het enige verschil voor mij was dat je zonder toeslag neet een 3D film kan gaan en 25% korting op het buffet i.p.v. 10%! Voor mij dus een reden om weer terug te stappen naar de gewone Pathe pas!


1. SPY
spyposter1
OMG. Deze vrouw Melissa McCarthy is GE-WEL-DIG. Ik vind haar amazing. Zij is altijd zo grappig en er wordt altijd gebruik gemaakt van haar postuur om het nog grappiger te maken in haar rol. Ik kan niet wachten om deze te zien!! Daarnaast is het ook niet verkeerd om naar Jude Law te kijken!!


 

2. Renden-Vouz
rendezvouxposter1
Zelf hou ik ook van Nederlandse TV- en film. In deze film spelen goeie acteurs (vind ik) zoals Peter-Paul muller. Waar hij in Gooische vrouwen een soort tokkie is, is hij in deze film het tegen over gestelde. Daarnaast het verhaal, vind ik het interessant om te zien hoe mensen zich weer door lust kunnen verliezen. In zo’n korte tijd een affaire op te bouwen. Tijdens een belangrijk project (als gezin), raakt er één in een affaire waar een belangrijk persoon (voor het project) daar waarschijnlijk deel van uit maakt (zo begrepen uit de trailer).


3. Minions
minions638
Wie smelt nou niet, als je deze schattige minions ziet? Heerlijk even 1,5 uur ontspannen en even kind zijn. Heerlijk!


4. Woman in Gold
Woman In Gold 70x100 Poster online
Naast comedy kinderfilms etc. Hou ik ook van waar gebeurde verhalen. Dat wordt altijd zo mooi verteld in zo’n 1,5 uur. Dan kom je een (levens)verhaal te weten wat jaren heeft geduurd. En dat ik dat mag meebeleven in 1,5 uur.


5. Magic Mike XXL
magicmikexxlposter2
Welke vrouw wilt hier niet naar toe? Even 1,5 uur weg zwijmelen… #NOCOMMENT Naast dat het veel mooie beelden bevat, heb ik in de trailer gezien dat er ook wat comedy inzit.


6. De boskampi’s
boskampis1c
Zo van Magic Mike naar een kinderfilm. De trailer vond ik echt super grappig, en zo onrealistisch eigenlijk. Waardoor je lekker je fantasie de vrije loop kan laten gaan, weer als kind!! Wederom weer 1,5 uur een verhaal meebeleven zonder te hoeven na denken!


7. De Masters
demastersp1v2
OMG! Hier wordt ik echt blij van. Voorheen heb ik altijd Shouf Shoef Habibi gekeken, het Schnitzelparadijs etc. Hier wordt ik echt vrolijk van! Dit begrijp je of begrijp je niet!! Dat is het enige wat ik erover kan zeggen!!


8. Man Up
manup1
Weer zo’n leuke romantische comedy. Wat eigenlijk wel onrealistisch lijkt en is!! Dit is een perect combi voor mij romantisch en comedy!


9. Ventoux
ventouxposter1
Weer een Nederlandse film. In deze film spelen weer acteurs die ik zo leuk en goed vind. Weer lekker 1,5 uur meebeleven in een verhaal, ben benieuwd!


10. The Age of Adaline
ageofadaline1
OMG! Toen ik deze trailer zag, dacht ik echt. Ik moet erheen! Het verhaal weer zo onwerkelijk, liefdevol maar daarnaast ook zo verdrietig! Ik ben zo benieuwd ook hoe deze uitpakt!


Dat zijn o.a. 10 films die op mijn lijstje staan om te kijken!! Een aantal heb ik op het moment al gezien zoals De Ontsnapping, Pitch Perfect.. vandaag dat die niet meer op mijn lijstje staan!


Welke film(s) zou jij graag willen zien. laat het weten in de reacties!!

xTabe,
Jorinde

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Nieuwe bioscoopfilms die ik graag wil zien. #pathe

Geef een reactie

