HOERA!!! MIJN BLOG VERJAART VANDAAG 1 JAAR!!! <3

HOOOOEEEERRRRRAAAAA! Ge-fe-li-ci-flap-staart!!! JOEPPPIIIIEE!


Vandaag bestaat mijn BLOG 1 jaar. Wat is het jaar gevlogen, het diverse artikelen geschreven over alles en nog wat! En aangezien ik nu eindelijk 50+ zelf volgers heb op Facebook wil ik dit graag met jullie vieren. En hoe??!!


Dit is mijn eerste verjaardag & mijn eerste winactie. Jullie willen natuurlijk eerst weten wat je kan winnen: nou daar komt het hoor…

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is wat je kan winnen, het is een kleine goodiebag! Nu wil je vast weten wat je moet doen om te winnen:

1. Als je dat nog niet heb gedaan LIKE mijn FACEBOOK-PAGINA > FACEBOOK-PAGINA

2. Als je dat nog niet heb gedaan ABONEER  je op mijn YOUTUBE-KANAAL > YOUTUBE-KANAAL

3. Volg mij op INSTAGRAM >>>

en als laatste 4. Post een FOTO op INSTAGRAM met de hashtag #WINACTIESTRIKEJVETERSMETSTIJL22 [het foto thema is: FEEST, want ik besta tenslotte 1 jaar!!!]

* Ik zal deze HASHTAG veel checken en zal op >zondag 12 JULI< mededelen wie heeft gewonnen. Dit zal gebeuren op INSTAGRAM!!


 

Ik wens jullie heel veel succes en kijk uit naar jullie foto’s!!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

xTABE,
Jorinde

 

 

 

 

2 thoughts on “HOERA!!! MIJN BLOG VERJAART VANDAAG 1 JAAR!!! <3

  1. Hey moppie, van harte gefeliciteerd met het één jarig bestaan van je blog! Ik doe graag mee met deze winactie. De lipbutter zou ik dolgraag willen uitproberen. Heb nog nooit zo’n lipbutter gehad! Ik heb alles gedaan wat moest om kans te maken op dit leuke pakket! Ook heb ik een feest foto geplaatst op Instagram! En nu maar duimen….;-) Xxx

Geef een reactie

