Over mij #2

Processed with Moldiv

Lieve mensen,

Dit ben ik: Jorinde Veronica Gabriella Lestuny om precies te zijn. Ik ben 24 jaar, een geboren en getogen Amsterdammer. Als bijbaan werk ik bij de Albert Heijn. Ik begon bij achter de kassa maar nu ben ik een broodmeisje geworden! Zojuist ben ik aan een nieuwe opleiding begonnen: MBO 4 Artiest (acteur/musical/theater). Hiervoor heb ik ik al het één en ander gedaan!

Als eerst naar de peuterspeelzaal, de basisschool en vervolgens heb ik mijn VMBO-B diploma gehaald. Daarna heb ik mijn MBO 2 Gastvrouw, MBO 3 Zelfstandig werkend gastvrouw + wijnbrevet en mijn MBO 4 Interieuradvsieur afgerond.

Vorige schooljaar (2014 – 2015) was ik begonnen aan een nieuwe MBO 4 opleiding Artiest Theater. Ben daar na 3 maanden mee gestopt. Het werd mij allemaal een beetje te veel. Dus heb ik zelf deze lastige keuze gemaakt om te stoppen. En mijn rust te nemen, centjes te verdienen en te oriënteren voor volgend schooljaar. En dat heb ik gedaan!

IMG_0770

Naast werken hou ik van winkelen, online shoppen, reizen, film kijken, lachen samen met mijn moeder, zus en vriendinnetjes, kletsen, koffie drinken, dansen, sporten, theater, schoonmaken, apple producten en bloggen!

Processed with Moldiv

Sinds 1 juli 2014 ben ik de trotse schrijfster op mijn blog STRIKJEVETERSMETSTIJL22.WORDPRESS.COM. Op mijn blog schrijf ik over Fashion, Beauty, Interieur, Lifestyle, mijn leven en random facts. Sinds 12 december 2014 ben ik aan filmpjes gaan maken en uploaden op Youtube. Ik post een video als ik inspiratie heb, of wat leuks heb gekocht of een vlog etc.

IMG_4820

Ik zou het leuk vinden als jullie mijn volgen op mijn blog [KLIK DAN HIER ERGENS OP HET SCHERM:VOLGEN], bloglovin, Facebook, Twitter en Instagram.

@FACEBOOK https://www.facebook.com/pages/Strikjevetersmetstijl22/1454007624845830?ref=hl

@TWITTER https://www.twitter.com/jorindelestuny

@INSTAGRAM strikjevetersmetstijl22

Voor vragen of opmerkingen kan je mij benaderen via strikjevetersmetstijl@hotmail.com.

HEEL VEEL LIEFS,

X TABE JORINDE

IMG_0994

 

3 thoughts on “Over mij #2

Geef een reactie

