REVIEW: EBELIN MAKE-UP KWASTEN

Onlangs hebben jullie mijn VLOG naar DUSSELDÖRF en bijpassende SHOPLOG kunnen zien, op  mijn YOUTUBE-kanaal. Vandaag deel ik graag mijn ervaring betreft de 2 make-upkwasten van Ebelin, die ik kocht bij de DM-drogist.


SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN POEDERKWAST + WAAIERKWAST
SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN POEDERKWAST + WAAIERKWAST
SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN POEDERKWAST + WAAIERKWAST

Bij de DM- drogist kocht ik deze twee kwasten.


EBELIN GROTE POEDERKWAST: €5,-

SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN POEDERKWAST
SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN POEDERKWAST
SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN POEDERKWAST

Uitstraling: Deze poederkwast heeft als eerst een hele mooie sjieke uitstraling. Hij heeft een zwarte steel met zwart, grijze en witte haartjes. Een luxe uitstraling dus!!

Kwaliteit: Daarnaast is hij heel zacht zowel op je hand als op je gezicht. Voor mijn gevoel als fluweel op je huid. Ik moet eerlijk zeggen; net zo zacht als mijn REAL TECHNIQUES poederkwast. Daarnaast is deze EBELIN kwast nog eens groter dan mijn REAL TECHNIQUES kwast.

Prijs- kwaliteit verhouding: Zoals ik net al zij hij is erg vergelijkbaar met mijn REAL TECHNIQUES kwast. Dat zegt al heel veel denk ik. Aangezien mijn EBELIN kwast alleen maar €5,- euro is.

Conclusie: Ik ben erg blij met mijn poederkwast van €5,- euro. Hij is mooi, hij is zacht en goed vervangbaar voor mijn REAL TECHNIQUES kwast. Als ik weer ik Duitsland ben, neem ik graag nog meer EBELIN kwasten mee. Een mooie budget kwast met een hoge kwaliteit.


WAAIERKWAST: €4,-

SAMSUNG CAMERA PICTURES
WAAIER KWAST
SAMSUNG CAMERA PICTURES
WAAIER KWAST

Uitstraling: Ook deze kwast heeft een mooie luxe uitstraling. Hij heeft ook een zwart handvat met dezelfde kleur haartjes. Daarnaast vind ik deze erg schattig eruit zien!

Kwaliteit: Dit is mijn eerste waaierkwast. Net als mijn poeder kwast is deze erg zacht. Net fluweel. Dit alleen als je met je vinger over de donkerste haartjes gaat. Dit doe je niet als je, je make-up aanbrengt. Als je met deze kwast je make-up aanbrengt, hou je kwast iets schuiner. Nog steeds is hij erg zacht, het is geen wereld van verschil met de bovenkant. Deze kwast heb ik gebruikt voor highlighter. Hij brengt zacht aan, je kan wat preciezer werken, na mijn idee!

Prijs- kwaliteit verhouding: Deze kwast koch tik voor €4,- euro. En is hem meer dan waard. Het is net als mijn vorige kwast een aanwinst voor mijn kwasten beker. Voor het geld hoef je het niet te laten!

Conclusie: JAAAA! Ik wil meer Ebelin kwasten. Hij zijn goeie budget geprijsde kwasten met een kwaliteit van REAL TECHNIQUES, in mijn ervaring! Ik ben blij en zou graag meer kwasten willen toevoegen aan mijn Ebelin collectie!


Zoals jullie hebben gelezen ben ik erg tevreden over mijn Ebelin kwasten! Hebben jullie nog vragen betreft mijn Ebelin kwasten of andere vragen! Stel ze in de comments of neem contact met mij op!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN MAKE-UP KWASTEN

Heb ik je nu ook nieuwsgierig gemaakt naar deze Ebelin kwasten?


 

xTabe,

Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES
EBELIN MAKE-UP KWASTEN

 

 

 

Geef een reactie

