REVIEW: Kruidvat dag- en nachtcremé

Vandaag deel ik jullie mijn ervaring betreft de: Kruidvat HYDRO dag- en nachtcreme. Deze heb ik nu al enige weken in gebruik. Wil jij weten wat mijn bevindingen erover zijn? Lees dan lekker verder!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is de dag- en nachtcreme waar het over gaat. Voor de normale & gemengde huid. Zelf heb ik een vette T-zone en droge wangen, dus de perfecte crème. Ook nog een met UVA en UVB filters bescherming.


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dagcreme: Kruidvat Hydro Dagcreme

Substantie: De substantie is erg fijn, het is zacht en dun. Ook nog eens bijna doorzichtig. Je zou bijna denken aan een dunne gel, maar dat is het niet. Op de huid brengt hij lekker licht aan, lekker dun ook en vooral heel fris. Je krijgt een lekkere frisse laag op je gezicht. Hij trekt niet meteen in, maar blijft nog even op je huid zweven.

Kleur: Deze is kleur is ❤ LOVE deze kleur. Het is blauw-mint kleurige.

Geur: De geur is gemaakt na de kleur en substantie. Het heeft een hele frisse geur, zo is de kleur, substantie en het gevoel ook!!

Werking: Voor deze crème gebruikte ik een ANTI-AGE crème, hoe dom kun je zijn in mijn geval. Dus mijn huid werd TE rijk gevoed. Ik had dus een hele vette huid en had wat onzuiver heden. Toen ik deze crème gebruikte zag ik na de eerste keer smeren (dat was volgens mij de nacht crème) meteen verschil. Ik zag het niet alleen maar voelde het vooral!! Het voelde ge-hydrateerd op de juiste manier, fris, schoon en gevoed ook op de juiste manier.

Conclusie: TOPIE-JOPIE! Ik ben heel erg blij met deze crème. Mijn zus Madeleine raadde het mij aan. Zelf heeft zij het ook. Het was ook nog eens in de aanbieding. Ik ben erg blij met deze crème, daarnaast is deze ook een beetje verkoelend voor de zomer! Hij doet alles wat mijn huid nodig heeft; hydraten, beschermen, voeden en een fris gevoel geven!!


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nachtcreme: Kruidvat Hydro Nachtcreme

Substantie: De substantie is erg fijn, het is zacht en dun. Ook nog eens bijna doorzichtig. Je zou bijna denken aan een dunne gel, maar dat is het niet. Op de huid brengt hij lekker licht aan, lekker dun ook en vooral heel fris. Je krijgt een lekkere frisse laag op je gezicht. Hij trekt niet meteen in, maar blijft nog even op je huid zweven. Deze is wel ietsie-pietsie dikker dan de dagcreme, het is geen wereld van verschil!

Kleur: Deze is kleur is ❤ LOVE deze kleur. Het is blauw-mint kleurige. Ook iets blauwer dan de dagcreme.

Geur: De geur is gemaakt na de kleur en substantie. Het heeft een hele frisse geur, zo is de kleur, substantie en het gevoel ook!!

Werking: Voor deze crème gebruikte ik een ANTI-AGE crème, hoe dom kun je zijn in mijn geval. Dus mijn huid werd TE rijk gevoed. Ik had dus een hele vette huid en had wat onzuiver heden. Toen ik deze crème gebruikte zag ik na de eerste keer smeren (dat was volgens mij de nacht crème) meteen verschil. Ik zag het niet alleen maar voelde het vooral!! Het voelde ge-hydrateerd op de juiste manier, fris, schoon en gevoed ook op de juiste manier. Vooral na een maskertje is hij extra lekker!!

Conclusie: TOPIE-JOPIE! Ik ben heel erg blij met deze crème. Mijn zus Madeleine raadde het mij aan. Zelf heeft zij het ook. Het was ook nog eens in de aanbieding. Ik ben erg blij met deze crème, daarnaast is deze ook een beetje verkoelend voor de zomer! Hij doet alles wat mijn huid nodig heeft; hydraten, beschermen, voeden en een fris gevoel geven!!


Zo nu jullie dit gelezen te hebben, hebben jullie kunnen zien dat ik heel blij ben!! Wat is jou favoriete dag- en nachtcreme? Laat het weten in de reacties!!


XTABE,
Jorinde

 

 

 

7 thoughts on “REVIEW: Kruidvat dag- en nachtcremé

  1. Klinkt als fijne producten! Mijn favorieten dag en nachtcreme zijn van Cien Lidl eigen merk. Gebruik ik al jaren. Zijn als beste uit de consumenten test gekomen. Maar nu gebruik ik al een tijdje de dag en nachtcreme van Tropica die ik gewonnen heb bij een winactie. Tot nu toe ook erg tevreden over! 😉 Xx

  2. Ik gebruik de dagcreme van garnier 😀 Zelfde mintkleurtje en ook voor hetzelfde type huid. Gebruik ik nu een paar jaartjes al en heeeel tevreden 🙂 leuke review! XO

Geef een reactie

