OOTD: Summer Fashion Outfit W/ a black touch

Zoals jullie zelf vorige week ook hebben kunnen beleven, was het een hittegolf in Nederland. Mijn zus Madeleine had een dagje samen in het park relaxen. En ineens kreeg ik inspiratie, kijk hier mijn OOTD!!


IMG_7126 IMG_7128 IMG_7130 IMG_7134 IMG_7147 IMG_7149 IMG_7150 IMG_7154 IMG_7157


IMG_7159

Zonnebril: Primark

Tanktop: H&M

Rok: H&M

Tas: Vogue

Slippers: Birkenstock


 

Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie eruit hebben gehaald!! Wat hebben jullie gedaan met die warme dagen? Wat droeg jij met die hittegolf?


XTABE,
Jorinde

IMG_7123

 

4 thoughts on “OOTD: Summer Fashion Outfit W/ a black touch

  1. Leuk artikel!!! Ik vind het lastig met kleding als het zo heet is.. het liefst lig ik dan gewoon in mijn ondergoed op de bank bij de ventilator 🙈🙈 ik hou niet zo van blote benen maar met die warmte wel hoor.. jurkjes die vallen over de knie of toch gewoon een spijkerbroek met een luchtig shirtje… hihi XoXo Olivia 💕

Geef een reactie

