Review: TRIND nagelkuurtje

Een aantal weken gelden kocht ik bij de Etos 2 soorten lakjes van de Trind nagel-verzorging. De aanbieding was 1+1, samen kocht ik met mijn zus Madeleine nog ieder 1 product en deelde wij de 1+1 actie.


 

SAMSUNG CAMERA PICTURES


 

Ik kocht de volgende 2 lakjes:

2x Nail Repair Matt (ook verkrijgbaar in shine). Dit is de nagelverharder zelf

1x Nail Balsam (groene kleur)

SAMSUNG CAMERA PICTURES


Ik had geen flauw idee van volgorde, dus mijn zus Madeleine had het uitgevogeld. Als eerste de (groene) naijl balsem. Deze lak je op al je nagels en laat je 2 minuten inwerken en vervolgens masseer je deze in. Daarna kan je de (witte) naijl repair matt/shine op je nagels gaan lakken.

Dit doe je 14 dagen lang iedere dag. Wat je doet voordat je opnieuw de laagjes opbrengt maak je eerst je nagels schoon van de vorige dag. Zodat je iedere dag een  nieuwe schone laag op je nagels hebt!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
L; Nail repair matt info R; Nail balsem info
SAMSUNG CAMERA PICTURES
L; Nail repair matt info R; Nail balsem info

Uiteraard kan je deze kuur ook uitbreiden met andere producten, deze waren voor mij niet van toepassing!


Dit zijn mijn nagels de 1e dag van de kuur. Vooraf had ik ze uiteraard gevijld en klaar voor de start gemaakt. Op de foto’s heb ik al mijn nagels al voorzien van de 2 lakjes!!IMG_7003 IMG_7005 IMG_6998 IMG_7006

Helaas, heb ik niet van alle dagen een foto, van het groeiproces. Omdat ik het gewoon vergeet!! Wel heb ik uiteraard de eindfoto’s na 2 weken!!

IMG_7196 IMG_7198 IMG_7197 IMG_7199 IMG_7200 IMG_7201 IMG_7202 IMG_7203


Zijn jullie ook FAN? Of wat is jouw favoriete nagelverharder/verzorging?


XTABE,
JORINDE

One thought on “Review: TRIND nagelkuurtje

Geef een reactie

