MAKE-UP STASH deel 3: PALLETEN EN GEZICHT

Lieve mensen,

De hele maand JULI laat ik jullie in gedeeltes mijn make-up stash zien. Vandaag deel 3!

Het is weer zondag vandaag, dus weer een nieuwe video van mij! Vandaag zijn al mijn palletten en gezicht-make-up aan de beurt!! Volgende week is de laatste video van mijn MAKE-UP STASH!!

IK WENS JULLIE VAST VEEL KIJK PLEZIER!
DOE EEN DUIMPJE OMHOOG ALS JE DIT EEN LEUKE VIDEO VIND/VOND. EN ABONEER JE GEHEEL GRATIS OP MIJN KANAAL.

 

 

4 thoughts on “MAKE-UP STASH deel 3: PALLETEN EN GEZICHT

Geef een reactie

