OMG – TE LANG GELEDEN

HOOI!!

OMG de titel zegt het al: Te lang geleden, I KNOW!! In dit artikel zal ik jullie een beetje bij praten enzo..


Nee, het is te lang geleden dat ik iets van mijzelf heb laten horen. De laatste keren waren alleen video’s van mijn make-up stash! Hiervoor ga ik trouwens niet echt sorry zeggen. Want dit is al een keer eerder gebeurd en ik zal nu maar vast zeggen; dit gaat wel vaker gebeuren denk ik.

Tjaa.. waar zal ik eens beginnen ik heb geen idee.

  • Mijn laatste video’s waren dus in juli. In die maand zelf heb ik ook verder niks meer gedaan aan artikelen en video’s. Ik was vooral aan het genieten van het weer. Was lekker veel aan het werken  (centjes verdienen). Ook heb ik die maand 1 knoop doorgehakt, waar ik heel blij mee ben.
  • Die knoop betreft; school. Begin juli heb ik besloten dat ik niet blij en/of gelukkig ga worden van een opleiding in de modebranche (op het moment). Dat neemt niet weg, wat de toekomst brengt. Eerder dit jaar (eind april) heb ik  nog een auditie gedaan voor een Artiest (acteur drama/ musical) opleiding MBO4. In 1x aangenomen. Op dat moment was mijn hoofd zo erg; Nee, ik ga mode doen punt uit!! Totdat ik eind juni ging nadenken, heel hard ging denken. Over mijzelf, mijn gevoel, wat zegt mijn hart, wat wil ik, wat wil ik bereiken etc. alles ging even om mij in mijn hoofd. GEK dat ik werd. In een kuil gevallen, dat was mijn gevoel op dat moment. Waar ik het zoeken moest, wist ik niet. Op een of andere avond, heb ik die knoop doorgehakt!
  • Wat ik nu wil, wat ik nu voel, wat mijn hart nu zegt.. alles klopte. Ik wil mijn hart, mijn gevoel en mijn gedachte volgen. IK WIL EN GA DE OPLEIDING: Artiest Theater doen, waar ik eind april auditie voor heb gedaan. Die avond heb ik die school een mail gestuurd met de vraag of ik toch mocht komen naar de opleiding. Aangezien ik direct mijzelf had afgemeld nadat ik was aangenomen. Het duurde een tijdje, logisch. Ja, ik kreeg het verlossende woord: hun willen mij deze kans bieden!!! Opgelucht dat ik was. Een besluit genomen vanuit mijn eigen hart, gevoel en hoofd. Mijn geluk kon niet op!! Ik ga mijn komende 3 jaar richten op: toneel, spel, improvisatie, voorstellingen, achter de schermen, voor de schermen etc. etc. alles op het gebied waar NU mijn hart en gevoel naar uit gaat: THEATER!!
  • Ik ben heel blij en trots op mijzelf dat ik deze keuze heb gemaakt. Heel af en toe een lichtelijk twijfel, maar dat wordt altijd weg gewaaid gelukkig!! Afgelopen AUG ben ik begonnen aan dit nieuwe avontuur. JAAA, IK BEN BLIJ. Met de keuze die ik maakte afgelopen juni/juli!

Op het moment ben ik dan ook heel druk met school, huiswerk, werken en sporten. Dus ik kan niet garanderen op artikelen. Ik zal een artikel plaatsen wanneer tijd en inspiratie tegelijk vallen.


 

Aankomende zondag ga ik voor 3 dagen op een cruiseschip om 1 dagje te winkelen in New Castle samen mijn mijn lieve zus! Ik zal voor jullie VLOGGEN! ❤

xTabe,
Jorinde

Processed with Moldiv
Processed with Moldiv
2 thoughts on “OMG – TE LANG GELEDEN

Geef een reactie

