REVIEW – Superdrug Vitamine E skin care

Vorige week hebben jullie in mijn shoplog kunnen zien dat ik o.a. deze 2 nieuwe skin care producten kocht. Uiteraard ben ik lekker aan de slag gegaan om mijn huid te verzorgen. Hier dan ook de productfoto’s en een kleine review.

SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
De Superdrug Vitamine E mist vind ik super fijn. Waarom?

– de geur is voortreffelijk
– de substantie is fijn
– ik voel dat mijn huid hydrateerd
– omdat het nu geen zomer is en nog een koelte nodig heb, heb ik hem nog niet in de koelkast hoef te koelen. Maar ik geloof als er in de zomer een hittegolf is, dat dit een hele fijne verkoeling is en ook nog eens verzorgend.
– deze mist gebruik ik 1 of 2 keer per dag (mits ik het niet vergeet)


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

De Superdrug Vitamine E serum vind ik super fijn. Waarom?
– de geur is voortreffelijk
– de substantie is fijn
– ik voel dat mijn huid hydrateerd
– de serum gebruik ik 2 keer per dag voordat ik mijn dag- of nachtcreme op doe
– ik voel echt dat deze 2 producten mijn huid een boost biedt.


Mocht je ooit de Superdrug bezoeken, raad ik zeker deze producten aan. Super fijn, niet duur en heeft een goede werking (in mijn geval).

Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad.

xTabe,
Jorinde

 

Geef een reactie

