Make-up Revolution – Flawless pallet

Mijn nieuwe aanwinst: 4 palletten Make-up Revolution. Vandaag dan mijn 4e pallet en gelijk mijn laatste pallet. Met trots presenteer ik mijn FLAWLESS pallet zien.


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

OMG!! Dit pallet draagt de naam al die hij verdient. De pigmentatie is AMAZING. De kwaliteit was beter dan ik dacht en de kleuren kwamen in mijn swatcher mooier uit dat ik dacht en hoe het in het pallet eruit ziet. Hiermee kan ik super mooie looks mee maken. Dit pallet kan je als DAILY MAKE-UP LOOK gebruiken maar zeer zeker ook voor een NIGHT MAKE-UP LOOK. Ik ben super blij met al mijn palletjes. Morgen zal ik jullie mijn 2 nieuwe MAKE-UP REVOLUTION kwasten zien. Deze zaten in het cadeaupakket met de highlighter- en blush pallet!


Vind jij het pallet net zo mooi als ik?

Wanneer ik ooit weer in Engeland kom, wil ik meer MAKE-UP REVOLUTION PALLETTEN AANSCHAFFEN (<3 EYES)

xTabe,
Jorinde

3 thoughts on “Make-up Revolution – Flawless pallet

Geef een reactie

